Bestaat een vroege innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Betje77, 17 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betje77

    Betje77 Nieuw lid

    17 dec 2019
    2
    0
    1
    Vrouw
    Deze maand zijn wij voor de eerste keer serieus bezig met proberen zwanger te raken. Nu hebben we het vorige week op zondag, woensdag en vrijdag gezellig gemaakt.. :) Mijn vermoedelijke eisprong is die woensdag geweest.

    Nu had ik zondagavond heel minimaal helder bloedverlies. Excuses alvast voor de details maar er zat niks op het toiletpapier oid bij het afvegen alleen in de wc zelf. Ik denk dat dit letterlijk 3/4 druppels rood bloed waren. Als ik dat rond deze dagen had gehad, was het makkelijker te schuiven op een mogelijk innestelingsbloeding. Nu dat op 4 dpo is geweest, vind ik dit wat moeilijker te plaatsen.

    Zijn er hier mensen die een hele vroege innestelling(sbloeding) hebben gehad? Of kan het misschien ineens zo zijn dat mijn eisprong toch vroeger is geweest. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt dit keer. De vorige maanden wel om alvast inzichtelijk te krijgen wanneer hij is. En telkens was hij op CD 14 van de 28, telkens op woensdag. Daarom zou ik het gek vinden als hij toevallig precies dit keer eerder is, nu we ermee bezig zijn.

    En ik weet dat ik pas op NOD zekerheid heb, maar zou graag ervaringen horen in de tussentijd.. =)
     
  2. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Volgens mij heb ik niet eerder gelezen dat een eitje op 4DPO al kan innestelen. Als het goed is was het bij @RoGiJuLi op 5DPO, en dat is al bijzonder snel (toch RoGiJuLi?)

    Ook is het niet zeker dat het je eisprong was, die vorige week woensdag. Je hebt geen ovulatietesten gebruikt, en ik denk niet getemperatuurd? Temperaturen geeft je de enige mogelijkheid om aan te tonen dat je eitje daadwerkelijk gesprongen is. Dat je ovulatietesten altijd op een zelfde dag positief waren, hoeft niet te betekenen dat het deze ronde ook weer zo is. Dat is het lastige... Je eisprong kan dus eerder of later zijn geweest.

    Verder heb ik geen ervaring met je bloedverlies. Misschien heeft een ander hier een antwoord op! Succes met alles in ieder geval! ;)
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Was de ovulatietest op dag 14 positief die eerdere maanden?

    Ik denk eerder aan een ovulatiebloeding op zondag.
    Maar mocht het toch een innesteling zijn geweest, dan moet je nu al heel licht positief kunnen testen.
    Ikzelf had ws ook de innesteling op 4 dpo (tempdip) en testte op 6 dpo heeel licht positief, vanaf 7 dpo al een stuk duidelijker.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    4 dpo zelfs, maar dat is idd heel snel ;).
     
    mxm vindt dit leuk.
  5. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik heb met mijn dochter ook zo’n vroege innesteling gehad. Ik voelde een hele duidelijke steek op 3DPO. Het klinkt bizar, maar het voelde exact als bij mijn zoontje. Ik testte 9 dpo al duidelijk positief en was toen ook al flink misselijk
     
  6. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier iemand met iedere keer een vroege innesteling. Alle vier de zwangerschappen op 4 dpo innesteling en op 6 dpo positieve test (en ik ben zeker van het aantal dpo door temperaturen). Kennelijk zit er glijmiddel in mijn eierstokken en racen de bevruchte eicellen naar mijn baarmoeder :roflmao:
     
    margarethd vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    3 dpo is helaas nog niet mogelijk.
     

Deel Deze Pagina