Beste babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Line85, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Ik ben op zoek naar een goede en handige babyfoon. Welke hebben jullie en bevalt deze?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    kaaskroketje vindt dit leuk.
  3. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
  4. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Ook ondanks dat je maar 1 kind tegelijk kan zien?
    Wij gaan een losse goedkopere babyphone kopen juist omdat mij dat irritant lijkt.
    Want extra camera voor deze is 100 euro en daarvoor heb je ook een wat simpelere babyphone die we dan voor de oudste gaan gebruiken.
     
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Je kan ze allebei tegelijk zien. Je kunt zelfs vier camera’s tegelijk zien.

    Je kunt ze tegelijk in beeld hebben (dan is er geen geluid bij) of laten verspringen (dan is het geluid van de camera die je op dat moment in beeld hebt). En als er van een van de camera’s geluid komt zal hij daar automatisch naar verspringen, bij beide opties.

    Heb hem weliswaar nog niet in gebruik maar wel al uitgebreid getest ;):p want ik wilde dit wel zeker weten.

    Ik heb de extra camera op de 9 maandenbeurs gekocht voor 85 euro.
     
  6. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    Hmm hoe oud is die van jullie? Misschien dat dat het verschil is, wij moeten echt wisselen.
     
  7. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    In 2017 gekocht.
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  8. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Zoals met zo veel dingen is er een heel scala aan mogelijkheden.
    Vraag is denk ik vooral, hoeveel wil je uitgeven en welke functies moeten er op zitten.
    Ik heb zelf een van de simpelste alecta babyfoon en zou niets anders willen.
     
  9. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Wij hebben één van de goedkoopste babyfoons die ik kon vinden, dus zonder camera. Tijdens een nachtje logeren hadden we bij iemand een babyfoon met camera, maar ik bleef er maar naar kijken de hele avond, ik werd er niet gezelliger van. Mede daarom thuis gekozen voor een ‘normale’ babyfoon. Wellicht zal zo’n camera ook een kwestie van wennen zijn, maar ik mis het niet!

    Wat ik wel handig vind is kamertemperatuur weergave, zeker tijdens de afgelopen hete dagen.
     
  10. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Hier ook die luvion. Wisselt automatisch van kamer om de zoveel sec.
    In 2014 gekocht.
    Inmiddels is hij al zovaak gevallen. De laatste keer van funest, scherm is kapot maar geluid doet het nog haha.
    Voordat baby 3 komt, komt er weer een nieuwe, dezelfde.
     
  11. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Luvion Essential. Heel blij mee!
     
  12. burro

    burro Lid

    24 mei 2019
    38
    10
    8
    Vrouw
    Wij hebben er 1 van Philips Avent met camera. Ik vond hem best duur (bijna 200 euro) maar is elke cent meer dan waard. Hebben nu een 2e erbij gekocht :)
    Haarscherp en niet schokkerig beeld, batterij gaat dankzij de eco-functie lang mee (beeld gaat aan bij geluid of beweging), en groot scherm met inzoomfunctie.
     
  13. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.485
    113
    Het is afhankelijk of je met camera wilt of niet. Ik heb daar geen behoefte aan, dus wij hebben de Philips alecto, die volstaat prima.
     

Deel Deze Pagina