Beste zwangerschapsbh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ior, 9 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ik ben nog maar 5 weken, maar mijn bh's zijn nu al te klein :oops:
    De boel begint te knellen en dat is alles behalve fijn. Vooral ook omdat ze pijnlijk zijn op het moment.
    Nu ben ik dus op zoek naar zwangerschapsbh's die super fijn zitten. Ik heb helaas een grote maat (f85), dus nog lastiger zoeken..

    Wie heeft DE tip voor mij??:D
     
  2. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb van Carriwell een paar padded voedingsbh's, nu ronde 3 en zitten nog steeds comfortabel. Lekker elastisch dus ze zitten fijn zowel in het begin van de zwangerschap als in de beginperiode met borstvoeding met plofborsten :rolleyes:
    Heb ook een grote maat en vind de ondersteuning wel prima.
    Als je geen voedingsbh wil hebben ze ook een meegroeibh. Heb daar zelf geen ervaring mee. Ik dacht kan net zo goed gelijk met loskliksysteem hebben ipv 2x moeten kopen...
     
    Ior vindt dit leuk.
  3. Ior

    Ior Niet meer actief

    Dank je @1Hanneke, ga er gelijk naar kijken.
     
    1Hanneke vindt dit leuk.
  4. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ik heb de carriwell ook gekocht vorige zwangerschap maar vind de ondersteuning voor buitenshuis niet voldoende. Ook een F cup. Ik heb in de sale gewoon een normale grotere maat bh besteld waar ik toen tot het eind mee kon doen en nog lang heb kunnen dragen na de zwangerschap omdat het helaas niet heel veel kleiner werd.
     
    Ior vindt dit leuk.
  5. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik heb er 4 bij bonprix besteld, prijs kwaliteit echt prima. Zijn wel voedings bh’s trouwens maar daar merk je niks van. Dus ook als je geen bv gaat geven zijn ze heel fijn. Hele zachte stoffen.
     
    Ior vindt dit leuk.
  6. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.881
    3.850
    113
    Vrouw
    Ik heb een 70h/i op het moment. Draag de voedingsbh van prenatal. Bevalt erg goed en niet zo duur.
     
    Ior vindt dit leuk.
  7. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Ik heb 75G en twee voedingsbh's gekocht bij Mooi & Zwanger. Was bij elkaar 55 euro en ze zitten als gegoten, zalig! :D
     

Deel Deze Pagina