Betrouwbare hulp vinden (tuin, klusjes)

Discussie in 'De lounge' gestart door mevrouwtje, 24 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hoe vinden jullie betrouwbare hulp? Onze vrienden en kennissen zijn niet het type klusjesman/tuinman, wijzelf ook niet maar soms lijkt het me zo fijn iemand te kunnen vragen om de klusjes die blijven liggen te doen.
    Een lamp ophangen, schutting vervangen, snoeien in de tuin.
    Ik wel er voor betalen maar hoe vind ik de juiste persoon?
     
  2. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ook niet iemand in je kring die iemand kent?

    Ander idee: via de lokale vacaturebank voor vrijwilligers een klus uitzetten.

    Werkspot.nl is ook een optie.
    Plaats je je klus op en mensen die daar echt kennis van hebben kunnen daar op reageren.
    Kun je samen een afspraak maken om vrijblijvend eens te praten met elkaar. En als het goed voelt dan de details bespreken.
    Zo hebben wij het recent nog gedaan voor de nieuwe tuin en ook al eerder eens zo gedaan voor een andere klus.
     
  3. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.308
    7.260
    113
    Ik doe altijd een oproepje via social media: wie kent er een goede dakdekker/loodgieter/tuinman etc. Levert de beste mensen op!

    Via werkspot een paar keer een fantastische klusjesman, maar ook echt fiascos.
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    Met een huurhuis kun je daar een abbonement voor afsluiten (althans bij ons) voor de kluswerken in huis.

    Voor je schutting zijn er meestal wel contacten bij de winkel waar je je schutting koopt.
    Idem voor BCC die bijv. een inmeetservice heeft. Betaal je 49 euro voor t inmeten (moeder had een wasemkap) koop je daar trekken ze die 49 weer af en installatie doen ze ook (tegen meerprijs).
    Lamp ophangen kan via bijv. Gamma

    Hovenier hier gevonden via zoektocht van bedrijven in de regio.
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Ik zou idd via Facebook een oproepje plaatsen in de groep van jouw woonplaats.
     
  6. Reigertje

    Reigertje Actief lid

    6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Of de website hlprs.nl
     
    mevrouwtje vindt dit leuk.
  7. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Facebook heb ik niet en als ik vrienden vraag met een goede hulp dan zit diegene altijd vol (nog nooit contactgegevens gekregen)

    Ik ga de genoemde websites even bekijken en dan zal het echt aan mijn eigen selectie liggen, bedankt!
     
  8. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hlprs.nl ga ik proberen, ziet er goed uit, bedankt!
     
  9. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Hebben jullie geen buurthuis met activiteiten voor oudere mensen? Zo ja dan zou ik daar een oproepje neerhangen. Genoeg mannen met pensioen die toch wat willen 'aanrommelen'.
     
    hummeltje5 en mevrouwtje vinden dit leuk.
  10. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Slim! Er zit wel wat hier in de buurt, ik zal eens kijken of daar een prikbord hangt met briefjes
     
    Marti vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina