Beurs gevoel in vagina bij 4 weken zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kim32, 11 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim32

    Kim32 Lid

    24 feb 2022
    13
    8
    3
    Vrouw
    Lieve forum leden.

    Ik ben nu net 4 weken zwanger. En voel een beurs gevoel in mijn vagina. En het lijkt net of dit me baarmoedermond is.
    Bij mij vorige zwangerschap voelde ik dit ook. En mijn verloskundige had hier in zo'n vroeg stadium niet van gehoord. Deze zwangerschap is ook een missed abortion geworden. Nu ben ik bang dat dit weer gebeurd.
    Herkennen jullie deze klachten.

    Groetjes kim
     
  2. Lovieyou

    Lovieyou Fanatiek lid

    3 sep 2021
    1.122
    851
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb regelmatig het gevoel alsof iemand mij in mijn vagina geschopt heeft. Het zijn mijn bekkenbodemspieren die soms pijn doen sinds de vorige bevalling. Dit heb ik ook regelmatig tijdens mijn menstruatie, dus er is niet echt een verband in mijn geval met de zwangerschap. Ik denk dat door de hormonen alles een beetje verweekt en daardoor gevoeliger wordt. Alhoewel het niet constant aanwezig is. Veel vrouwen hebben pijn in hun vagina tijdens de zwangerschap, steken, een beurs gevoel, spierpijn.. kan er allemaal bij horen! Ook al in het begin!
     
  3. Kim32

    Kim32 Lid

    24 feb 2022
    13
    8
    3
    Vrouw

    Oef dat is voor nu een hele geruststelling. Ik ben al zo'n zenuwweefsel haha.
    Het voelt idd als een soort blauwe plek ofzo. Ik kon ook niet echt iets vinden hierover al is het natuurlijk een beetje gênant.
     
    Lovieyou vindt dit leuk.
  4. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Ik had ook een pijnlijke baarmoeder. Was echt mijn baarmoederhals die ik voelde. Soort krampachtig gevoel. Ik denk dat het met de innesteling te maken had. Bij 4+2 was het weer weg bij mij.
     
  5. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    3.859
    4.937
    113
    Ik herken het ook, soort druk. Ik denk combinatie van wat er in de baarmoeder gebeurt en toegenomen doorbloeding in de gehele regio.
     
  6. Lovieyou

    Lovieyou Fanatiek lid

    3 sep 2021
    1.122
    851
    113
    Vrouw
    Geen zorgen! Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker na een miskraam, I know.. maar je lijf gaat door zoveel veranderingen heen nu en dat heeft niet alleen effect op je baarmoeder, maar op alles in in je lichaam, van je kruin tot je tenen. Je haren, je huid, je tanden (sommige mensen krijgen sneller gaatjes of ontstekingen tijdens de zwangerschap bijv) kunnen veranderen, je spieren en pezen, alles verweekt voor de groei van je baarmoeder. Je bent zwanger met je hele lijf!
     

Deel Deze Pagina