bevallings verhaal van Novalie

Discussie in 'De bevalling' gestart door Anno niem, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Heb mijn bevallings verhaal nog niet geplaatst, voor wie het interreseerd, komt ie!

Laat ik bij zaterdag 28-06 beginnen, Ik ging met mn schoonvader naar het ziekenhuis voor een ctg, ivm hogebloekdruk+klachten. Daar aan gekomen, ctg alles ok, gesprekje met gyn.. die dacht dus dat ik 35 weken was dus ik zeg dood leuk (ik met mijn grote mond) neee hoor 38! Dus hij OWh, dan gaan we je maandag inleiden... PANIEK.. jemig wat er dan door je heen gaat MAANDAG komt de BABY.. onze lang verwachte super gewenste BABY..

Ik naar huis, mn vriend was oud papier aan het ophalen, (gaat gewoon door) dus ik verteld toen ie thuis kwam dat maandag de baby komt! Hij ook lekker in de stress.. Wij van alles gedaan wat dan nog hoog nodig is. boodschappen enz..

Zo 29-06 na een nacht zonder slaap.. t was allemaal veel te spannend, en ik had wat krampen om de tien min.. maar goed dat waren gewoon harde buiken. Afscheid genomen van "ons" leven met zn drieen, s avonds Jor weg gebracht, was wel even emotioneel, als je van de 8 jaar 5 jaar samen hebt door gebracht, en dit ga ik ineens zonder hem doen.. dat viel me zwaar maar goed, wat moet dat moet.

Ma 30-06 DE dag dat onze baby komt! veel te vroeg wakker, we moesten er om zeven uur zijn.. nog snel de laatste kopjes afgewassen enz (t leek wel of we op vakantie gingen) maxi cosi alles stond al klaar, dus dat de auto in, en daar gingen we!

we grapten nog we gaan ons paketje halen!

6:45 Ik ga nog even over mn nek in de bosjes bij het ziekenhuis.. ochtendmisselijkheid stopt ook deze dag niet blijkbaar.

7:00 wij ons gemeld, en opweg naar de kraamafdeling! daar aangekomen kreeg ik nog een ctg van een uur (ze waren me vast vergeten ofzo) kopje thee... enz enz..

9:10 mn vliezen worden gebroken, infuus ingebracht al die dingen meer (ondertussen heb ik nog ff naar senninha gesmst)

HET GAAT BEGINNEN... met het idee dat ik om 5 uur wel een baby zou hebben.. had er reuze zin in! Kom maar op met die weeen. wij gaan dit redden..

10:10 Ik moet nog even naar de wc, want de zusters hadden zo pauze, en ik wou hun niet storen, wel al wat krampjes maar ik kwekte vrolijk en eigenlijk niks bijzonders.. Tot ik op de wc aan kwam...

Ik moest een grote boodschap, dus oke, ik zit daar (weet het allemaal niet meer precies) en wat er gebeurd joost mag het weten, t leek net de soundmixshow.. ik zit daar een minuut of 5, 10 ofzo? en het werd steeds erger, maar ik wou geen onrust stoken dus ben voor zo ver het ging terug gegaan

10:30 na een wee.. ik was mega misselijk, toch maar de zuster gebeld (mn zusje dan ik wou het niet) want dan gingen ze voelen, en ik was nog maar net bezig.. dus het kon niet meer dan 3 cm zijn, en met de gedachte dat ik deze hefigheid en pijn nog tot 5 uur moest voelen, dacht ik laaat me maar even komt wel goed! (kon alleen maar uitbrengen ik moet zooo nodig poepen)

dus zuster komt binnen, ja toch even voelen, nou jah vooruit dan maar..

En dan komt het JE MAG PERSEN! wattt? dus ik zeg ook nog dood leuk, nee hoor dat kan niet! het is nog geen 5 uur...

maar goed dan pers ik wel joh, als jij het zegt (zo voelde ik me echt) ik spuugde nog even mn appelsap over mn shirt ondertussen.. en na 13 min, was daar Ons MEISJE, DE BABY! ik was helemaal verbaast.. leek wel stoned...

was echt helemaal in de war.. en keek rond van WIE gaat mij hier uit redden? hier klopt iets echt niet! maar jah t was dus echt zo.. dus in totaal ongeveer 45 min echt een bevalling gehad.

Nou jah, mevrouw was goedgekeurd, enz enz ik weer helemaal gemaakt, en mocht douchen, dus gedoucht, gegeten, en naar huis!

en om 13:45 waren we dus thuis.. met ons pakketje..

Ik weet niet of het lang is geworden, maar dit moet het zo ongeveer zijn.

(de naweeen bleven uit, eigenlijk helemaal geen last gehad, alleen van stuwing, voelde me veel te goed, en nog steeds)

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    wauw dat is snel gegaan! en wat fijn dat je je zo goed voelt. geniet maar lekker van je dochtertje!

3. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Wow heerlijk zo een bevalling :D

Mijn zoon was binnen de 3 uur geboren en ik vond dat al snel hahahaha

Geniet lekker van je meisje :)

En superrrr dat je je zo goed voelt houden zo :D

Groetjes
    Nadine

4. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Zooo! Ik ben ook ingeleid (ik ken het gevoel van de nacht van te voren geen oog dicht doen ;) ) en bij mij begonnen de weeen uit zichzelf om 5 uur 's nachts... Toch verder op gang gebracht en uiteindelijk was onze zoon er om 8 uur 's avonds! En verrekte veel pijn gehad!

Ik teken voor de volgende voor een bevalling net zoals die van jou! :D

Enne... Gefeliciteerd met je dochter, wat een prachtige naam trouwens!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wow wat een superbevalling! Nog van harte gefeliciteerd.

6. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    jij mag je echt gelukkig prijzen!
    volgens mij is dat toch echt DE droom bevalling van alle vrouwen...

(stiekem zelfs jaloers)

als ik dit zo lees, krijg ik ook weer zin in een volgende :oops:

Heel erg gefeliciteerd meid :D

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    gefeliciteerd meid !....en wat een mooie naam !

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Mooie naam ook.

En wat een fijne bevalling!

Geniet van je kleine lieve meissie!

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik vond mijn bevalling van 1.5uur al snel, maar het kan dus nog sneller :eek:
    Hoe je wordt overvallen en het niet meer snapt dat je al bevallen bent, komt mij erg bekend voor. Elkaar aankijkend vol ongeloof, met je kindje op je buik :)
    Lekker dat je zelfs geen naweeen hebt gehad!

Geniet van je meisje samen met je gezin!

Groetjes,
    Giegel

10. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wow, wat een bijzondere bevalling, zo zou ik het ook wel willen!

en wat heerlijk dat je je ook zo snel weer fit voelde. Lekker genieten van die kleine meid!

Groet Snoozie

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wat gaaf,ik had mijn bevalling ook in precies 3 kwartier totaal,..gefeliciteerd met jullie meisje!

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Bedankt voor jullie leuke reacties!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mijn bevalling duurde 8 uurtjes en dat vond ik al supersnel voor een eerste kindje. Ik heb alleen 2 uur liggen persen, maar voor mijn gevoel leek het veel korter.
    Ik vond mijn bevalling helemaal goed. Ik zag er van te voren zo erg tegenop, het kon ook haast alleen maar meevallen. Fijn dat jouw bevalling zo snel ging.

14. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Sodeju!
    Da's pas een topbevalling (als ik dat mag zeggen), er zullen er maar weinig dat na doen haha.

Alsnog van harte met jullie kleine!

Deel Deze Pagina