Bevallingsverhaal Jesse

Discussie in 'De bevalling' gestart door N22, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N22

    N22 Actief lid

    5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    Ik had 2 weken voor mijn uitgerekende datum al voorweeën die hun dienst deden. Op de uitgerekende datum (29/05/2007) om 2200 uur kreeg ik mijn eerste echte weeën, men zegt altijd een wee herken je meteen, bij mij was dit dus echt niet het geval ik vond het voelen alsof ik terug een zware blaasontsteking had :) erg he. Ik zei tegen mijn vriend nog ga maar slapen het zal wel niets zijn. Hij gaan slapen. Ik maakte hem om half 2 wakker want het bleef echt aanhouden en werd nog erger. Hij in paniek. En alsof dat nog niet het ergste was, toen we onderweg waren naar het ziekenhuis - kwartiertje rijden van ons thuis - vielen we nogeens stil met zijn wagen (sensor kapot :x ). Maar hij mag van geluk spreken dat ik nog rustig was. Toen waren we aangekomen om 0145 uur en werd ik direct getoucheerd had toen 3 cm ontsluiting en kreeg ook meteen erna een weeënstorm, heb toch maar gevraagd voor een epidurale verdoving (ik kus de persoon die dat heeft uitgevonden). om 0500 uur had ik 7 cm en braken mijn vliezen, wat bleek ons knulletje had in het vruchtwater gepoept (proper hoor :p ) maar toen bleek het precies niet op te schieten want het heeft nog een tijdje geduurt vooralleer ik 10 cm had, om 1030 was er volledige ontsluiting. en op 30/05/2007 om 1040 uur was ons zoontje Jesse geboren dmv vacuumpomp want hij zat vast in mijn bekken, hij woog 3525 gram en 51 cm groot, hoofdomtrek was 34 cm. Een gezond knulletje dus en zijn stapel verliefd op hem.

    Al met al toch geen slechte bevalling meegemaakt, en zou ik zeker nog voor een tweede kindje gaan (maar NU nog niet) :rolleyes:

    Dus wie een eerste bevalling moet meemaken, laat het gewoon over je heen komen.

    Had zelfs op 30/05/2007 nog een afspraak staan bij de gyn, maar heb hem vlak na de bevalling gezegd dat ik niet kom :eek:

    Groetjes,
    N23 mv Jesse
     
  2. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Allereerst gefeliciteerd met jullie zoon!

    Klinkt iid als een vrij mooi en rustige bevalling! Ik heb een zware bevalling gehad, maar ik zou het zo weer doen voor een tweede, alleen dan ga ik wel eerder naar het ziekenhuis voor een ruggeprik als ik weer rugweeen heb.
     
  3. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd met JESSE! :D Mooie naam!
     
  4. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi N23 ,
    gefeliciteerd
    mooi een rustige bevalling.
    ook ik was blij met de ruggeprik heerlijk niks
    meer gevoelt.
    mis je al bij de mei mama`s.
    groetjes Chantal.
     
  5. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    gefeliciteerd met je zoontje.!

    Ik ging naar het zh voor pijnstilling (had 5cm ontsl) maar toen ik daar aan kwam (15 min rijden) had ik 9cm dus geen pijnstilling :x
    Mijn bevalling was ook zwaar maar zou zo weer voor een tweede gaan.
     

Deel Deze Pagina