morgen uitgerekent...wat kan ik deze dagen doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daddys princess, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    ik ben morgen dus uitgerekent en vroeg me af wat jullie de laatste dagen hebben gedaan om de tijd een beetje te doden want een beetje tv kijken de heledag is ook niet echt leuk :(
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik ga nog altijd lekker "shoppen"...onder begeleiding van a.s. oma uiteraard :-D
    Mijn zus deed dat ook nog op haar uitgerekende datum.
    Verder: bakkie doen bij fam. en vrienden?
    De boel nog eens even schoonmaken ;)
    Lekker naar de kapper....etc.
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lekker slapen, beetje internetten, beetje lezen, weer een beetje slapen ;)

    En af en toe wat klusjes doen, er is hier nog genoeg te doen, ook tijdens mijn verlof. Het hoeft niet perse, maar als ik me verveel (denk het eigenlijk niet) heb ik in ieder geval wat te doen.

    En je hebt het over de laatste dagen, ik wil je niet ongerust maken, maar het kan ook nog wel 2 weken duren ;)
     
  4. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    als ze er maandag nog niet is word ik dinsdag ingeleid omdat ze in een stuit ligt en ik een gewone bevalling wil dus het duurt niet langer als een week meer =) en dat shoppen zit er niet echt in de laatste 2 dagen voel ik me ziek en moet ik elke keer overgeven :( mischien is zelf kaartjes maken leuk haha :)
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik wist niet dat ze bij een stuitbevalling gingen inleiden? Waarom is dat dan? Veel succes in ieder geval! Je hoeft dus in ieder geval niet al te lang meer. Ik vind het knap dat je een stuitbevalling gaat doen, ik ga meteen voor een keizersnee (denk ik) als baby in stuit ligt.

    Winkelen is inderdaad ook leuk, maar wel alleen als je je goed voelt. En je niet teveel last hebt van je bekken en rug (ik kan een kwartier achter elkaar lopen en waggel dan wanhopig naar mijn auto ;))
     
  6. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    ja omdat het anders te groot voor mij word en het onmogelijk is om een normale bevalling te doen
     
  7. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    Ik heb toen ik overtijd liep gezorgd dat ik zoveel mogelijk onder de mensen was. Ik was veel bij mijn moeder. Ik heb in totaal 10 dagen overtijd gelopen.
     
  8. AlRe

    AlRe Bekend lid

    8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Ik verveel me ook. Helaas kan ik niet het huis uit omdat ik ontzettend snel moe ben.
    Enige wat ik nog kan doen is rusten, tv kijken, internetten en spelletjes spelen op de computer.
     
  9. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik was af aan het tellen, maar heb nu kaakontsteking.
    Nu heb ik liever dat ie nog ff blijft zitten totdat dat over is 8)
    anders heb ik er ook nog kaakpijn bij bij het bevallen ;)
     
  10. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Alle rompertjes weer uit de kast halen en opnieuw vouwen...
    Je commode herindelen...
    De knuffels in de babykamer verplaatsen...
    Veel bellen...
    Veel forummen...
    Lekker veel lezen... (heb je nu nog tijd voor!)

    Met al deze nuttige dingen heb ik me beziggehouden tijdens de laatste dagen van mijn zwangerschap.

    :D :D
     
  11. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Natuurlijk was ik aan het aftellen, maar tegelijk bleef ik gewoon de dingen doen die ik aldoor al deed. En dat was veel koffie drinken bij mensen, poetsen, poetsen en nog eens poetsen en af en toe shoppen (voor de baby natuurlijk).

    Vrij onverwacht (ik had het iig nog niet echt verwacht) braken mijn vliezen en kon ik pas echt gaan wachten (pas na 1,5 dag weeën). Toen hebben mijn man en ik veel gekaart en gepuzzeld. Oh ja, en de Sex and the City dvd's gekeken.

    Oh ja, én bovenstaande. Inderdaad heeeel nuttig, vooral het forummen!

    Succes!
     
  12. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Voorbereidingen voor de foto's.
    Alvast een mooi digitaal fotoalbum downloaden, zodat straks de foto's er zo in kunnen.
     
  13. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ff offtopic!
    Kun je die dan kant en klaar downloaden? Dan zou ik die site wel eens willen weten!
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Via de Hema bijvoorbeeld ;)
    Kan je van te voren downloaden inderdaad.
     
  15. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    oh dankje dat van dat fotoalbum is een superidee ga gelijk ff googelen :D
     
  16. bieke24

    bieke24 Actief lid

    21 mrt 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    ik ben ook druk aan het aftellen.
    Alleen kan ik nergens heen ivm mijn bekkeninstabiliteit.
    Dus de muren tv pc boeken en tijdschriften komen op me af :(
    Verder lukt hierdoor poetsen dus ook niet.
    Ben vaak al om een uur of een het avond eten aan het klaar maken klaar zetten zodat er alleen nog maar een vuurtje onder hoeft ja het vlees natuurlijk niet dat haal ik pas uit de koelkast als de pan op het vuur staat.
    Dus iemand nog andere tips haha
     
  17. Samama

    Samama Niet meer actief

    Ik loop ook al een week of 7 thuis.... moet nu nog 6 weken tot mn verlof, en dan nog es 6 weken tot mn uitgerekende datum... Ik vermaak me behoorlijk moet ik zeggen. Ben zelf begonnen met een geboortebord te maken, dat is erg leuk om te doen mits je een beetje handig bent ;). daar gaat een hoop tijd inzitten, en straks hangt er iets op de gevel wat ik zelf in elkaar heb gezet. :)
     
  18. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik ben over een week uitgerekend,en begin me nu ook wel te vervelen...
    ik slaap vooral uit (tot na 12 uur smiddags),ga dan lekker douchen,ontbijten,wasje draaien,tv kijken,email checken,hyves checken,even de stad in etc.
     
  19. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik ben ook zoveel mogelijk van huis.Doe de dingen,die er straks een tijd even niet meer zo tussentijds van zullen komen.Lekker winkelen en heb het huis helemaal opgeruimd en de kasten opnieuw ingedeeld.Verder nog even wat vrienden en familie bezoeken etc.Zolang je nog kan,gewoon lekker bezig zijn.Zonde om te gaan zitten wachten,want dan duurt het juist nóg langer... ;)
     
  20. Joytje

    Joytje Actief lid

    27 sep 2007
    259
    0
    0
    ik zou lekker rustig aan doen en niet te veel op je hals halen, je hebt je energie straks erg hard nodig, anders nodig je mensen uit bij je op de koffie oid, dan hoef je ook niet van huis weg....
     

Deel Deze Pagina