Bewegen baby!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moontje80, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje80

Moontje80 Lid

26 mei 2008
    91
    0
    0
    Ik ben 18 weken zwanger en voel de baby sinds kort bewegen. Of laat ik het anders noemen ik voel haar trappen het voelt als kleine plopjes in me buik..Ik voel haar altijd als ik op me werk rustig achter me bureau zit maar vandaag nog helemaal niks :( Ok ik maak me misschien te snel druk maar weet iemand of dat normaal is dat je de baby een dagje niet voelt bewegen?

Groetjes monique

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heel herkenbaar meid. Ik voelde de kleine ook al vrij snel en dan soms dagen heel veel en dan ineens een dag weer niet. Vond dit ook altijd beetje eng, maar is heel normaal. Nu merk in dat de kleine een ritme met slapen en bewegen krijgt en voel ik hem/haar elke dag wel en flink ook. Dus maak je geen zorgen hoor!

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Is normaal hoor! Pas met 28 weken zou je het zo'n beetje elke dag moeten voelen..maak je niet druk en geniet er lekker van ;)

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Mijn placenta ligt vanvoor dus ik voel nog steeds niets en ben 19 weken :( Dàt is pas frustrerend :D
    Langs de ene kant denk ik: als ze maar gezond is enz maakt het niet uit. Langs de andere kant wil ik haar zooooooo graag voelen! Al is het maar 1 keertje per dag! Maar nee hoor :(
    En nu lees ik dat sommige meiden in mijn situatie soms tot 22 weken (!) moeten wachten voor het eerste teken van leven! *zucht*

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Niets om je zorgen over te maken al weet ik zelf dat dat heel erg moeilijk is ;) ik had dat namelijk ook en heb me VK gebeld die kwam even langs en melde mij dat de baby dan met haar rug naar je buik ligt en de beentjes dan naar binnen.

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik heb ook regelmatig dat ik de baby een paar dagen niet voel. Ook ik maak me dan zorgen maar steeds blijkt dat het later wel weer komt. ik vind de verklaring van Starry heel plausibel!

7. Moontje80

Moontje80 Lid

26 mei 2008
    91
    0
    0
    Bedankt meiden! Jullie hebben mij gerust gesteld!

Groetjes Monique

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    wat jammer voor je...maar het gaat gelukkig niet altijd op!
    ik heb ook een voorliggende placenta en voelde met 12 weken al leven(is wel mijn 3e zwangerschap hoor dat scheeld ook) en nu voel ik hem ook super..hopelijk voel je snel wat ;)

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik heb gisteren de eerste trapjes gevoeld :) ! Ben zo blij! :)

Deel Deze Pagina