Bezoek van de kraamzorg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sientje, 3 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Vorige week hebben we een intake gesprek gehad met de kraamzorg... ik ben zo benieuwd hoe jullie dit ervaren hebben??

    Ik dacht dat de betreffende persoon echt zou komen kijken en controleren of je alles in huis hebt, en of alles volgens de standaard normen is, maar niks van dit alles.
    Ze had gewoon een lijstje bij zich met allerlei vragen, en die liep ze af en schreef mijn antwoorden erbij, daarna vroeg ze alleen maar welke huisdieren er eventueel verzorgd zouden moeten worden, en of de kraamhulp moet koken, dat we recht hebben op min.32uur en max.64 uur kraamhulp, ik kreeg een slabbertje, proefmonstertjes en een pakket papier en handen en dat was t.

    Hi,hi misschien ben ik echt een muts maar ik was een beetje gedesillusioneerd :oops: ik had echt meer verwacht..
    :rolleyes:
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik had precies hetzelfde, maar ik vond het wel een leuk gesprek.
     
  3. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    hahaha, leuk he.

    Ik heb het al twee keer gehad, maar de eerste keer gingen ze inderdaad het kamertje bekijken en controleren of je alles in huis had hoor (1997)!

    Dus niet raar dat je dacht dat dat nog steeds zo is.

    Ik zie dat je nog maar 7,5 week hoeft! Schiet al lekker op zeg.
    Sterkte en groetjes,

    Sas.
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    bij mij ging het deze keer via de telefoon en vondt dat niet erg fijn vondt ik zelf
     
  5. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Bij mij is het gesprek ws. hetzelfde verlopen, maar ze heeft bij mij nog even boven rondgekeken. Ze vroeg of ik dat graag wilde, ja natuurlijk!!! Het geeft een geruster gevoel. ;)
    Ik kreeg trouwens een shantala (of zoiets) en een slabbetje cadeau. (Shantala= een soort babybad/emmertje. Ik had al een badje, maar ik wil het best eens uitproberen)
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ja klopt, nog eventjes!! Nou maar hopen dat de baby binnen nu en ca 3.5 week gaat draaien, want hij/zij ligt in een stuit :( !
    Spannend allemaal hoor!

    Ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die er meer van verwacht had!
    Enne een Shantala, is dat net zoiets als een Tummy Tub?
     
  7. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ja, shantala is idd een tummy tub. Ik weet alleen niet of ik t goed heb geschreven.
     

Deel Deze Pagina