BH vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doublemom, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hoi dames,

    Ik zit in dubio, wellicht kunnen jullie me advies geven? Ik merk dat mijn boobs inmiddels hun bekende behuizing ontgroeien :D Nu vraag ik me af; is het zinvol om als nieuwe bh nu al te investeren in voedingsbh’s aangezien ik die straks nodig ga hebben, of kunnen mijn borsten nog wel blijven doorgroeien en koop je zulke bh’s beter in de laatste maand zwangerschap?

    Alvast bedankt!
     
  2. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Ik zou even wachten met voedingsbehas als ik jou was ;)
    Bij mijn zwangerschappen kwam er geen eind aan de groei van mijn borsten.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  3. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik zou ook wachten.

    Bij de zwangerschap van R. wilde ik ergens met 20 weken een voedingsbh kopen. Ook omdat mijn andere bh's te klein waren. Maar de verkoopster wilde die mij nog niet verkopen omdat ik dus "nog maar" op de helft was. En ik daar waarschijnlijk uit gegroeid zou zijn.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  4. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Al moet ik ook zeggen dat door mijn maat BH's belachelijk duur zijn. Als je met je maat bij een hunkemöller kunt slagen ofzo, waar een bh niet zoveel kost, dan zou je het nog wel eens kunnen doen. Uiteindelijk als je borsten alsnog weer groeien, zul je ook weer een andere bh nodig hebben.

    Hier had ik dan met 20 weken een meegroeibh gekocht. Die kon gelukkig wel door tot het eind van de zwangerschap.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  5. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Dat kan zeker nog groeien.
    Mijne zijn ook al flink toegenomen helaas haha, vind ze kleiner toch fijner!

    Ik heb vorige week al wel voor 2 voedingsbh s gekozen. Ook een maat groter als ik nu heb. Dat komt omdat de normale en met beugel niet mooi zaten. En ik heb gelezen dat een beugel kan belemmeren bij de productie van melk, geen idee of je daar dan nu al rekening mee moet houden hoor. Maar ik vond ze het lekkerst zitten en stevig.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  6. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Bedankt voor al jullie reacties! Dat wordt dus een toch eerst nog bh’s kopen in een maatje groter. Voelt zo zonde van het geld voor dat eventjes haha (krent... :rolleyes:)
     
  7. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    mij draag vooral sportbh’s die ondersteunen lekker en zitten comfortabel. Verder heb ik een bh die zo verwassen is dat de beugels eruit zijn haha die zit ook nog wel oké. Ik kan beugels echt niet verdragen :rolleyes:
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  8. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik zou gewoon bh kopen niet duur en die past. Voedingsbh zou ik echt niet doen. Ik heb bij 1e twee gekocht nooit gebruikt want bv kwam niet tot moeilijk opgang en heb er mee gestopt. En voedingbh heb je niet echt nodig is wat makkelijker maar kan prima zonder met gewone bh omhoog doen desnoods.

    ik zou dus wachten en na bevalling pas na een weekje nieuwe kopen dus als het nodig is
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  9. Katie88

    Katie88 Actief lid

    12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook idd advies om te wachten.
    Had deze zwangerschap (4e) wel al snel last van de beugels in m'n normale bh dus heb lekker bij zeeman eentje zonder gekocht. Prima ding en een fijn prijsje. Je hebt ook fijne sportbh's daar, maar dat moet maar net je ding zijn.
    Succes:)
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  10. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Ik lees nu pas jou topic... ik had er gisteren ook 1 aangemaakt.. :oops:o_O
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  11. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Mag ik vragen wat voor meegroei bh jij dan gekocht hebt rond de 20 weken? (Merk)
     
  12. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Oh, dat moet ik even terug zoeken. Ik ga altijd naar een klein winkeltje waar ze echt meekijken. Ze pakken dan iets, ik pas het en als het goed zit, neem ik het mee.

    Edit;
    Ik zie nu dat die Bh van Ulla is.
     
  13. Brusje2014

    Brusje2014 Actief lid

    2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    Ik heb twee voedingbh's bij de Bonprix besteld. Hebben ze met en zonder beugel. Mijn eigen omvang, maar wel een cupmaat groter. En dan zijn ze nog ruimer of smaller te verstellen met 4 standen aan haakjes. Zitten super fijn en kosten maar 13 euro!
     
  14. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Op het moment dat ik mijn gewone bh’s niet meer aan kon heb ik twee voedingbh’s van Hunkemöller, zonder vulling en beugels, in één grotere cup- en omvangsmaat gekocht.

    En ik pas ze nog steeds :)
     
  15. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik heb ze vroeg gekocht en heeeeel lang gedragen. Had ze van Noppies. Hoeft dus zeker niet zo te zijn dat ze heel veel groeien hoor. Ik zou iig geen nieuwe normale bh meer kopen.
     
  16. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Dat ligt denk net aan je bouw, hier was een normale bh echt geen optie ;)
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  17. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Je bedoelt dat je niet meer past? Maar dan gewoon nieuwe kopen toch? Niet per se v bh
     
  18. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Nee, ik bedoel voeden met een normale bh ;)
     
  19. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Hier al met 8 weken zwangerschap aangeschaft! Mijn gewone zaten echt niet goed meer, moet toch wat aan.. heb er 2 gekocht (1 met en 1 zonder beugels) bij mooizwanger. Kost niet veel en zit top :)
     
    SD90 vindt dit leuk.
  20. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Ik heb voedingsbh's van H&M. Zonder beugel. Waren betaalbaar en ik heb ze vanaf 20weken gedragen tot kind ongeveer een jaar was. (Met 14 maanden gestopt met voeden) Op het laatst voedde ik alleen 's ochtends en/of 's avonds, dus dan liep ik over dag in een normale bh.
     

Deel Deze Pagina