Biddend de zwangerschap door!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BethElisa, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Ha meiden,

    Sinds een weekje weten mijn man en ik dat we weer zwanger zijn. De vorige zwangerschap eindigde in februari in een Missed Abortion, hier kwamen we met ruim 10 weken achter, het kindje is (volgens het ziekenhuis verslag) tot 9 weken en 4 dagen gegroeid. Heel verdrietig dus.

    Nu verwachten we dus opnieuw een kleintje en dat is na zo'n miskraam toch een beetje extra spannend. Toch ervaar ik veel kracht uit mijn geloof (christen). Ik heb de laatste tijd gemerkt dat gebed ontzettend veel kracht heeft en daarom hoop ik wat meer mensen te treffen die, net zoals ik, biddend deze zwangerschap door willen gaan.

    Niet alleen wil ik voor mijn eigen zwangerschap bidden, maar ik hoop dat we voor élkaar kunnen bidden. Ook als je nog niet zwanger bent, van harte welkom!

    Ik hoop dat we elkaar op deze manier kunnen ondersteunen, kunnen bemoedigen en dichter bij God mogen brengen. Want waar 2 of 3 in Zijn naam aanwezig zijn... is Hij in het midden. En God kan dat ook prima over het internet hoor :D

    Anyways, ik hoop op een aantal leuke reacties!
     
    Jeanney6, Chelsey88, iez en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt.. :(
    En wat mooi dat jullie nu weer zwanger zijn.

    Wij zijn ook christelijk, en gaan net als jullie biddend door de zwangerschap heen. Het is toch een wonder dat Hij ons dit gegeven heeft...

    We bidden voor jullie!
     
    Veldboeket en Margien82 vinden dit leuk.
  3. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Bedankt voor je berichtje, lief!

    Het was een verdrietige tijd, en toch heeft Hij het ook ten goede gekeerd. Ik zal ook voor jullie kleine bidden, jij bent al een stuk over de helft, lekker! :D
     
    mxm vindt dit leuk.
  4. Margien82

    Margien82 Actief lid

    19 jan 2014
    127
    19
    18
    Vrouw
    Sales Manager
    Drenthe
    Wat ontzettend spannend allemaal! Ook wij zijn inmiddels weer in verwachting en hebben helaas 5 missed abortions meegemaakt. Ook ik blijf vertrouwen op Hem! Wat er ook gebeurd hij is Goed!!! Ik bid mee! Hoe voel je je?
     
  5. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Pfoeh, wat lijkt me dat vreselijk moeilijk! Respect dat je nog zo kunt vertrouwen, dat lijkt me heel zwaar. Steeds rond hetzelfde termijn?

    Ik voel me goed, al heb ik vandaag even een moeilijkere dag, toch angst. Ook omdat ik al meer dan eens gelezen heb over mensen die maar miskramen bleven hebben. En met ons vorige kindje leek alles goed, tot die laatste echo.

    Ik voel me mentaal wel echt beter, afgezien van vandaag dan. De vorige zwangerschap zakte ik meteen in een depressie en had ik een onverklaarbare angst voor een missed abortion (heel specifiek dat). En dat is ook gebeurd.

    Ik hoop en bid dat een tweede keer ons bespaard blijft!
    Ik bid voor jullie dat jullie een gezonde zwangerschap mogen ontvangen❤
     
  6. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Wauw wat een mooi topic.
    Wat ontzettend spannend dat je weer zwanger bent na je missed abortion,
    Ik weet als geen ander hoe je je nu voelt... Ook een missed abortion gehad, vervolgens niet zwanger geworden voor een hele poos, daarna een hoog risico zwangerschap met een grote kans op vroeggeboorte en daardoor volledige bedrust...
    Meid wat kun je je dan afhankelijk voelen, er is heel veel voor mijn dochtertje gebeden en alles is goed gegaan.
    God is de gever van het leven en staat overal boven! Dikke kus en hopelijk gaat alles goed!!
     
  7. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Wauw wat mooi!
    Waardoor was je zwangerschap hoog risico?
     
  8. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik had een afwijking aan mijn baarmoeder waar ik aan was geopereerd.
    En daardoor meer kans op vroeggeboorte, en inderdaad op 28 weken was mijn baarmoederhals bijna volledig verstreken.... Dus toen moest ik heel rustig aan doen..! De verwachting was dat ze er binnen 2-3 weken zou komen volgens de artsen, maar ze bleef zitten :)
     
  9. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Wat fijn dat ze nog even bleef zitten! Dat was ook al een wonder dus!

    Ik heb vandaag nog even een test er tegenaan gegooid, zo fijn om te zien dat de controlelijn al vager wordt en de testlijn echt knalt!
     
    conejita vindt dit leuk.
  10. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Wat een mooi topic mag ik aansluiten?
    Wij zijn ook christelijk

    1e zwangerschap heel ziek geweest door pre eclampsie en na de bevalling gelijk onder narcose omdat de placenta bleef zitten
    Een super lang herstel gehad

    2e zwangerwchap eindelijk met veel moed weer geprobeerd zwanger te worden maar eindigde in een mission abortion

    3e zwangerschap gaat naar omstandigheden goed
    Vaak in het ziekenhuis en vind het zo ontzettend spannend dit keer
    Mijn grootste angst in narcose

    Nog 10 weken te gaan en de spanning loopt weer op.

    Ik bid voor jullie!
     
  11. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Ik herinner me jou van het zwanger worden na miskraam topic! Daar heb ik vooral meegelezen Wat fijn en mooi dat tot nu toe je zwangerschap goed gaat!

    Gezien je verleden heel begrijpelijk dat de spanning oploopt! Heftig zeg..
    Ben je vaak in het ziekenhuis, omdat je goed in de gaten gehouden wordt? Jammer dat een zwangerschap dan toch zoveel onrust met zich meebrengt als je het 1 en ander hebt meegemaakt.

    Ik neem je zeker mee in gebed, jij heel erg bedankt dat je voor mij en de anderen bidt!

    Hoe is het met de rest?
     
  12. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Dat kan idd kloppen
    Wat fijn dat je weer zwanger bent en spannend!

    De eerste 3 maanden waren heel spannend want ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap
    Daarna was ik een aantal keer niet lekker door een hele lage bloeddruk
    Een keer blaasonsteking gehad
    Harde buiken
    En afgelopen week dacht ik dat mijn vliezen waren gebroken
    Maar dit bleek gelukkig niet zo
    Volgens mij heb ik dan alles gehad
    Tot nu toe steeds allemaal goed nieuws maar geen ongestoorde zwangerschap helaas
     
  13. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Pfoeh, het heeft je niet meegezeten zeg! Dan kun je hopelijk wel extra genieten als de kleine er is.. dat is je gegund!

    Ik merk dat ik een beetje zenuwachtig word van kwaaltjes die komen en gaan.. hoe was dat bij jou in het begin?
     
  14. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Ik heb de eerste 3 maanden totaal niet kunnen genieten van angst
    Dus heel herkenbaar helaas
     
  15. Veldboeket

    Veldboeket Actief lid

    11 dec 2015
    223
    86
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He wat leuk dat jullie dit starten. Ik wil me ook graag aanaansluiten.
    Ook heel onzeker over veel dingen. 20 weken echo was hartafwijking maar bij second opinion weer niet te zien. Dus even afwachten of er nog een vervolg komt. Maar ik vind het sowieso fijn om voor elkaar te bidden en ervaringen te delen.
     
  16. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hallo allemaal, ik sluit me ook graag aan.
    Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje, onze dochter is helaas stil geboren in 2014, met 38.5 weken zwangerschap. Er is nooit een oorzaak gevonden. (we hebben geen autopsie laten doen, maar wel andere tests). De zwangerschap was ook helemaal zonder problemen, ze had alleen een groeiachterstand die niet echt gezien is.
    Vóór Noa heb ik twee miskramen gehad, er erna 1. Ik heb toen een second opinion gevraagd en met die informatie nog meer onderzoeken geëist en gelukkig gekregen. Maar alles was in orde. Toch preventief medicatie gekregen en toen kwam mijn zoontje. Hij is nu 2.5.
    Ik probeer nu de eerste 12weken door te komen. Voel me echt totaal niet goed en niet mezelf. Denk dat onderhuids ook veel angst meespeelt.
    Bidden lukt niet zo goed nu :( maar ik heb het wel nodig en bid ook graag voor jullie.
    Volgende week donderdag heb ik de 12 weken echo.

    @Veldboeket wat schrikken. En wat is nu het vervolg? Zal zeker ook bidden dat alles in orde mag zijn of komen.

    En voor de rest natuurlijk.
     
    iez vindt dit leuk.
  17. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.214
    1.041
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap @conejita !

    Ik lees met deze topic mee. Ik zal voor je bidden. Ik weet niet of je mij nog herrinert je zat ook bij de christelijke club (die nu nog actief is maar met amper wat mensen waaronder ik).

    Mooie topic dit. Jullie allemaal een gezegende voldragen zwangerschap gewenst.
     
  18. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.214
    1.041
    113
    Geen nieuws is goed nieuws?

    @conejita hoe gaat het?
     
    conejita vindt dit leuk.
  19. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hey @iez ja ik herinner me je nog wel hoor :). Sorry voor mijn late reactie, dit bericht was me ontglipt.
    Jij hebt dus eindelijk ook een levend kindje mogen krijgen en nu wee zwanger. Wat ontzettend spannend. Hoe gaat het met je?
    Het lijkt me wel leuk om mee te schrijven in de christelijke club.
     
  20. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.214
    1.041
    113
    Ja, fijn dat ik eindelijk een kindje heb mogen krijgen die bij ons mag opgroeien. Helaas gaat het niet zo goed met mij. Ik heb wat fysieke klachten deze zwangerschap. En deze baby heeft helaas dezelfde ziekte als mijn 2e die vlak na de geboorte kwam te overlijden.

    Wat dat betreft breng ik deze zwangerschap ook biddend voor een wonder door.

    Je bent van harte welkom in de club. Maar verwacht er niet veel van hoor. Het is niet zo actief al wordt er wel nu en dan gereageerd.

    En alles gaat nog goed tot nu toe met jou en de baby?
     

Deel Deze Pagina