Hallo, Ik zit met een vraagje. Tijdens een weekendje weg met schoonfamilie zijn mijn vriend en ik aan het klussen geweest! Tijdens dit weekend heeft hij de nodige aantal biertjes gedronken. Nu ben ik dus zwanger. Normaal drinkt ie bijna nooit, alleen als het gezellig is. Heeft dit invloed op ons kindje? hansje
huh je vriend heeft gedronken en nu denk jij dat dat effect heeft op de baby in jóuw buik? Lijkt me niet, zolang jij niet gaat drinken is er neits aan de hand
Haha nee Lexie, ze bedoelt dat op het moment van verwekking, haar vriend had gedronken. Knap dat ze de weg naar je eitje hebben gevonden zeg Nee hoor, volgens mij heeft dit weinig invloed.
misschien hadden ze een BOB...? Nou die zaadjes zaten al even in het zakje hoor en worden niet al la minute aangemaakt....
Die zaadjes kunnen ook vrij kort daarvoor zijn aangemaakt hoor... ligt eraan wanneer hij daarvoor zijn laatste zaadlozing had. Kan dus allemaal in productie zijn geweest op het moment dat hij lekker aan de bier was, Maarrehm, behalve dat de zaadjes wat minder snel worden als hij onder invloed is, heeft het geen effect hoor! Die alcohol komt niet in zijn sperma. Reden dat alcohol tijdens de zwangerschap zo slecht is, is dat het via de placenta bij de baby komt, als jij gedronken hebt.
Heb t ff opgezocht, want stond me echt bij dat het al een tijdje in het zakje was.... Tussen de aanmaak en zaadlozing zitten gemiddeld tussen de 2 a 3 maanden.... zie link http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1705 Dat van die "dronken"zaadjes was trouwens als geintje bedoeld hoor.... hahaha
Hmm, dan zijn er veel mannen die erg weinig sex hebben, Maarrehm, die dronken zaadjes, dat was misschien een geintje, maar klopt wel een beetje hoor: ze zwemmen stukken langzamer als hij onder invloed is. De alcohol heeft dan geen invloed op de sperma zelf (niet op het moment van zaadlozing in ieder geval), maar wel op de zaadlozing zelf, (vinden mannen trouwens niet leuk als je daar geintjes over maakt, LOL)
Rozemarijke Denk dat je dat met die zaadjes moet zien... als groente... De groente wordt al (2 a 3maanden van te voren) klaar gemaakt in de fabriek en ingeblikt, maarja wanneer trek je het blik open en warm je ze op....... hahahahaha Goh... denk dat ik vanavond maar ff een blikje open trek..... Ja mannen zijn wel sneller op hun pikkie getrapt...
goh... als ik het zo bekijk... worden de groentes in het zakje opgewarmd...... dus dat is het pannetje.... Krijg opeens een hele andere kijk op koken.... Nou snap ik meteen dat Joop Braakhekke kok geworden is
stoomgroente zitten toch ook in zon zakje. Dan stop je het zakje in de magnetron en dan worden ze heet....
haha bedoel t goed... maar meestal als ik uitspraken van je lees (over heel t forum)... lig ik dubbel van t lachen....
serieze boodschappen kun je ook leuk brengen..... geen doekjes eromheen.... tjakka... Was trouwens een complimente hoor..... een heel serieus compliment..!