Big Love!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jeldou, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Wie ziet deze serie wel eens! Ik vind het helemaaaaal geweldig.
    Die Bill Paxton mag er ook nog zijn voor zijn leeftijd! :) :) :)
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik kijk het ook vaak geweldig
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Jep, trouwe kijker!
     
  4. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ik vind die Nicki echt een bitch! Vreselijk! Dat Bill daar voor valt.. pfff
    En die Margene, dom, maar wel lief, ook niet echt een keuze voor Bill dacht ik.
    Ik vind Barb toch echt een goede match. Die andere twee vallen wat buiten boord.
    Margene krijgt het nu wat door... hihi
     
  5. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    huh :confused: was dat nou weer?
    nog nooit van gehoord!
     
  6. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
     
  7. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Geweldige serie ..


    Zie veel herkenning ..
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    jep net weer gekeken..
    toffe serie
    ik vind margene juist leuk.. dat dommige maakt haar lief(ze is pas 23)
    maar idd die nicky djees.. wat een heks!
     
  9. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb het helaas gemist vanavond. Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd?
    Ik ben ook fan...
     
  10. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk trouwens dat Margene iets met haar 'zoon' krijgt. Die zitten zo om elkaar te draaien.
     
  11. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ben jij ook mormoon?
     
  12. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Dat vroeg ik mij ook al af :(
     
  13. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Nee geen mormoon ,... alleen een mannetj die er hetzelfde over denkt ... erg ingewikkeld allemaal ..
     
  14. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0

    En voel je er iets voor om dat met ons te delen? Jouw verhaal lijkt me reuze interessant namelijk.
     
  15. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Ja er valt eigenlijk weinig over te zeggen hoor , K BEN IN IEDER GEVAL NIET GETROUWD .. en hij is niet 24/7 bij me .. K weet sowieso van 2 andere vrouwen .. 1tj is pas (de 10e) bevallen van een jongetj .. K weet dat k niet de enige ben maar hij verteld me er voor de rest niets over .. want dat zouden mn zaken niet zijn .. is aan de ene kant wel zo maar aan de andere kant heeft mijn meisj al wel een broertj die ze toch een keer moet gaan leren kennen ,.. k weet alleen niet of die andere vrouw (die net bevallen) is van mij weet .. Nou moet k zeggen dat k ook wel aardig goed ben in Inspectuer Gadget spelen hoor.. want kom steeds dingen te weten via mensen en zn eigen soort van slimme spel .. :rolleyes:

    Het is soms heel moeilijk hoor, zeker in het begin wist k er niet mee om te gaan .. maar op de een of andere manier "went" het .. als hij bij me is dan is het echt MIJN mannetj..

    Het is misschien heel moeilijk te begrijpen voor veel mensen .. maar tegen mn gevoel kan k niets doen .. :oops:
     
  16. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik kan met totaal niet verplaatsen in je situatie maaar BIG TIME RESPECT!
    Je gaat er volgens mij erg goed mee om. Het is natuurlijk niet de doornsee situatie die je hier op het forum tegenkomt.
    Overigens ook knap dat je dit deelt, veel mensen zullen het natuurlijk niet begrijpen.
     
  17. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Dank j !

    En ja veel mensen weten ook gewoon niet dat hij zeg maar de vader is .. Zolang hij er voor mij is en die kleine meid .. vind k het allemaal goed .. en intereseert het me vrij weinig wat andere mensen zeggen of denken ..
    behalve mn moeder dan want voor mn moeder is het ook heel erg moeilijk, ze heeft hem nog nooit ontmoet / gezien ... ja op foto's ..
    Daar hebben hij en k dan ook wel de nodige ruzies over gehad .. maar goed EENS zal hij toch de confrontatie aan moeten .. en k heb hem gewaarschuwd ..
     
  18. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Mag ik vragen of hij wel zijn kind erkent heeft? Heb jij ergens recht op als hem iets overkomt? Zij die dingen wel geregeld?

    En ik ken die serie Big Love wel.... vind het best raar dat er in Nederland een serie uitgezonden wordt over een leefconstructie die bijna in heel de wereld verboden is.
     
  19. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Nee alles is op mn eigen naam .. heeft ook weer andere redenen hoor ..
     
  20. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Zou het niet kunnen .... ik hou niet van mannen die er meerdere vrouwen op na houden. Maar ik vind het knap dat jij wel gelukkig in die situatie bent.
     

Deel Deze Pagina