Bij 8wkn al een buikje..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door QueenBee, 23 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo, ben ik weer.

    Heb ff een klein vraagje. Zomaar. Is het "normaal" als je bij de 1e zwangerschap na 8 weken al een buikje hebt? Ze zeggen toch altijd dat je het bij de eerste pas na ongeveer 3 maanden kan zien? Of zou ik dan stiekem misschien al wel ietsje langer zwanger kunnen zijn :D ?

    Groetjes Bianca.
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Het kan wel, maar meestal heeft dit meer te maken met hormonen en opgeblazen darmen dan met de baby/baarmoeder.
    Of je verder bent kunnen ze op een echo pas zien.
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, Ik ben nu bijna 10 weken (volgens verloskundige 11 en een halve week) en ik zie bij mezelf ook echt al een buik. Ik ben best slank en heb altijd een holle buik, dus het is geen illusie!
    Jenny
     
  4. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tis tuurlijk wel gaaf dat je het nu al kan zien, tis nu alleen op mn werk wat moeilijker om het stil te houden. Ga 06/01/06 naar VK, daarna wil ik het pas aan ze vertellen. Wordt moeilijk.. ;)
     
  5. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    als je al klein van stuk bent dan heb je het heel gauw.
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja bij mij was het ook zo. Toen ik rond de 10 weken was kon ik geen eens meer mijn spijkerbroeken aan......
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    bij mij zie je het de laatste dagen echt heel goed, zelfs vreemden valt het op.

    verbaasde mij ook dat het al zo snel was, kan nu met 10 wkn geen van mijn oude broeken meer aan.
    ( ben niet fors van mezelf, 1.70 en 56 kilo zal het ook wel mee te maken hebben misschien )
     
  8. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihi, en hoor mij dan eens klagen... 22w3d en nog steeds slechts een heel klein buikje.
     

Deel Deze Pagina