Bij felicitas zo'n mooi fotoboek met naam vd kleine er op..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jucade, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantjuh

    diaantjuh Lid

    16 jul 2007
    66
    0
    0
    woonbegeleidster
    breda
    op www.hema.nl kan je ook een boek maken
    je kan hier zelf je foto's inzetten en ze ziiten niet geplakt maar gewoon in het papier. ook erg leuk
    je moet dan wel de software downloaden maar het si een erg leuk idee.
    een kennisje van mij heeft een zakformaatje gemaakt, zij is met 24 weken moeten bevallen van een dood kindje en heeft zo toch een herrinnering en ze kan het altijd en overal aan iedereen laten zien.
    je kan hier ook agenda's mee maken en grote fotoboeken, ook kalenders e.d erg leuk

    Diana
     
  2. diaantjuh

    diaantjuh Lid

    16 jul 2007
    66
    0
    0
    woonbegeleidster
    breda
    op www.hema.nl kan je ook een boek maken
    je kan hier zelf je foto's inzetten en ze ziiten niet geplakt maar gewoon in het papier. ook erg leuk
    je moet dan wel de software downloaden maar het si een erg leuk idee.
    een kennisje van mij heeft een zakformaatje gemaakt, zij is met 24 weken moeten bevallen van een dood kindje en heeft zo toch een herrinnering en ze kan het altijd en overal aan iedereen laten zien.
    je kan hier ook agenda's mee maken en grote fotoboeken, ook kalenders e.d erg leuk

    Diana
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja klopt, is idd heel erg mooi. Mn schoonzusje had deze als kado gegeven aan mn schoonmoeder want die had bij haar gekraamd (haar eigen moeder dus) Ze heeft de mooiste foto's van de kraamtijd uitgezocht en hier zo'n boekwerk van gemaakt. Nu heeft ze m ook nog voor zichzelf besteld.

    Owh ja t boek was trouwens n dag erna binnen hahaha.. Ik vond m 'gewoon'. Niet superbijzonder.
     

Deel Deze Pagina