Bij hoeveel weken andere winterjas nodig?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marriedgirl, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

    Marriedgirl Bekend lid

    13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik stel mijn vragen maar lekker even hier! Ik ben bijna 13 weken zwanger, 4 juli 2014 uitgerekend.
    Ik ben momenteel aan het twijfelen of ik al een positie winterjas moet kopen. Ik heb nu al een buikje, en mijn gewone winterjas heeft niet bepaald veel ruimte. Met hoeveel weken pasten jullie je jassen niet meer? Ik weet dat het voor iedereen anders is maar ben even benieuwd, is voor mij de eerste keer!
     
  2. hippydepippy

    hippydepippy Fanatiek lid

    23 apr 2013
    2.331
    2
    38
    Achterhoek
    Ik ben nu bijna 19 weken en pas mijn strakke winterjas nog net aan. Als ik een trui aan heb is het helemaal krap. Maar heb gelukkig nog een andere A-lijn winterjas, die gaat denk nog wel even mee :)
     
  3. LiToEn

    LiToEn Actief lid

    8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 winterjassen en pas ze allebei nog, maar niet voor heel lang meer vrees ik. Ik wacht nog even om te kijken of ik iets in de sale kan scoren :D
     
  4. Marriedgirl

    Marriedgirl Bekend lid

    13 mei 2012
    585
    2
    0
    Hangt natuurlijk ook af van wat voor jas je nu hebt en hoe snel je buik groeit, maar vind het lastig inschatten. Op marktplaats worden mooie jassen aangeboden dus denk dat ik er maar gewoon eentje aanschaf. Winterjassen hebben we meestal wel tot april aan dacht ik zo? Dan ben ik al ca 27 weken...
     
  5. Luna28

    Luna28 Niet meer actief

    Mijn zoon is van juni, en ik heb toen net kunnen doen met m'n gewone winterjas. Nu in mei uitgerekend, en m'n strakke jas gaat nu wel erg strak zitten, dus ik wissel wel van jas. Maar een positiejas ga ik ook dit keer niet kopen.
     
  6. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Hier vorige maand een gekocht, was toen 20 weken..
     
  7. frummelk

    frummelk Fanatiek lid

    2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik pas er nog in! Niet verwacht. Het zal niet heel lang meer duren denk ik ;)
     
  8. mvm2008

    mvm2008 Actief lid

    18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag nog mijn normale winterjas, ben 35 weken zwanger maar dat is denk ik een uitzondering. Ik ga in ieder geval geen andere jas meer aanschaffen, hoop dat ik hey de laatste weken nog red Haha
     
  9. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.176
    499
    83
    Ik heb sinds 2 weken mijn nieuwe jas echt nodig, die andere tekent nu op mijn rug.. Ik heb mijn jas bij M&S gekocht, een best hippe jas voor 30 euro in maat 44 (normaal heb ik 42) en die zit nu lekker.
     
  10. Purified

    Purified Fanatiek lid

    28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik heb sinds 20 weken een echte positiewinterjas.. voor de tijd was het niet nodig maar ik was in een keer een hoop aangekomen..

    Had net het geluk dat ik ook korting kreeg bij prenatal.. maakte het toch wat aantrekkelijker.
     
  11. saartje1982

    saartje1982 Fanatiek lid

    2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Als je hem maar kort gaat gebruiken zou ik gewoon een jas bij de Zeeman ofzo, 2 maten groter kopen. Heb ik 2 jaar geleden gedaan, zag er best leuk uit, en was maar voor een paar weekjes :)
     
  12. oxbow

    oxbow Niet meer actief

    Ik was bij de laatste 2 uitgerekend in juli en heb mijn winterjas gewoon aangehad, die paste nog goed.

    Nu ben ik bijna 31 zwanger en ik heb mijn jas nog aan, maar eigenlijk past het niet echt meer, maar ben te krenterig om een ander te kopen.
    Ik denk alleen dat ik er nu echt aan moet geloven.
     
  13. cupcakes

    cupcakes Fanatiek lid

    28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik ben vorige keer in juni en in juli bevallen en bij beide geen positiejas aangeschaft, op het laatst ging ie niet altijd helemaal dicht, maar vond het zonde om nog een speciale jas te kopen.

    En ik heb steeds echt heel grote buiken gehad, dus als je buik wat kleiner is past het nog wat langer.
     
  14. 1612

    1612 Bekend lid

    19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn winterjas nog steeds gewoon aan! het zit nu wel echt krap, maar ik ga nu geen nieuwe meer kopen. Heb ook nog wel 1 met ceintuur, dan doe ik die wel dicht en de rits niet. Als ik jou was zou ik dus geen 1 kopen.
     
  15. LCLL

    LCLL Bekend lid

    14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik pas mijn jas ook niet goed meer maar ik ga echt niet speciaal een positiejas kopen. Ik doe wel een dik vest aan en een dikke sjaal om als het echt echt koud begint te worden. :)
     
  16. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik was eind maart uitgerekend en ik had een flinke buik. Mijn normale winterjas heb ik de hele zwangerschap aan gekund. Als ik de rits wilde vastmaken, moest ik mijn buik even inhouden. Voor de rest paste het nog prima. Hij zat niet superstrak, alleen aansluitend om mijn buik.
     
  17. mvm2008

    mvm2008 Actief lid

    18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij dat ik niet de enige krent hier op het forum ben Haha
     
  18. Winddanser

    Winddanser Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig gisteren een positiejas gekocht, was t niet van plan maar winterjas paste niet meer fijn en deze jas was voor 30 euro in de aanbieding!
     
  19. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.531
    6.224
    113
    zuid-holland zuid
    ik paste met 20 weken niet meer in mn oude winterjas. Tja ik vond het ook zondegeld, maar ik heb mn positiewinterjas voor 50 euro bij h&m gekocht en nu al vanaf oktober aan.. dus als ik straks in februari beval heb ik er in elk geval veel plezier van gehad. Mezelf 5 maanden onaantrekkelijk voelen in een te grote flubberjas van de zeeman is me dat ook niet waard ;)
    Wie weet kan ik m volgende herfst nog verkopen op mp
     
  20. LCLL

    LCLL Bekend lid

    14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Als je 2 maten groter koopt (door je buik) heb je echt geen grote flubberjas van de zeeman hoor ;)
     

Deel Deze Pagina