bijna 7 maanden nog steeds niet door slapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talia, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    oooh het begint nu toch wel te wegen, Erenay is ondertussen al bijna 7 maanden en slaapt nog steeds niet door.
    hij ligt wel nog steeds bij ons op de kamer omdat ik hem nog niet bij Elyesa durf leggen ik weet niet of het daar aan kan liggen.
    hij eet goed overdag maar als hij snachts wakker word lijkt het alsof hij toch echt honger heeft(ik geef nog steeds bv) en dan drinkt hij ruim een kwartier met grote slokken.
    nu had ik nutrilon gehaald en daar met bambix een dik papje van gemaakt en hem die voor zijn laatste voeding gegeven maar dan nog steeds slaapt hij niet door.
    ik weet niet wat we nog kunnen doen.
    laten huilen gaat niet Elyesa slaapt ook, en ben er eigenlijk ook geen voorstander van.
    het boek lekker slapen zonder huiken had bij Elyesa wonderen verricht maar nu bij Erenay...(koppig kereltje :D ).

    ik probeer overdag wat bij te slapen maar dan blijft het huishouden weer liggen...
    heeft er iemand een gouden tip hoe ik mijn kereltje kan laten doorslapen?
     
  2. mamavanukkie

    mamavanukkie Fanatiek lid

    2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    je kunt proberen om hem water te geven ipv borstvoeding, kan zijn dat hij wakker wordt van de dorst ipv honger. mijn zoontje sliep pas door met 7,5 maand. maar een nachtvoeding had hij sinds vier maanden al niet meer. kan gewenning zijn.

    groetjes, Miranda
     
  3. JennyS

    JennyS VIP lid

    14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Jemig dat zal je wel aardig opbreken na 7 maanden, moet er niet aan denken.

    maar goed... het is niet mogelijk dat hij op een eigen kamertje terrecht kan? is vaak rustiger en dan slapen ze dieper. nu luisterd hij naar jullie ademhaling en omdraaiingen en slapen ze misschien lichter.

    succes hoop dat je snel een heerlijke nacht krijgt
     
  4. jara

    jara Bekend lid

    4 sep 2006
    878
    4
    18
    Hier ook pas na ruim acht maanden dat ze doorsliep hoor, je bent niet de enige (helaas). Ik was uiteindelijk ook erg gefrustreerd en wilde alles wel proberen (gaf ook bv dus de mogelijkheden waren beperkt...).
    Het komt echt! Sterkte!
     
  5. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    in het begin sliep hij eigenlijk goed door, van 23u tot 6u vond ik al heel netjes maar na 3 maanden was het gedaan.
    3 of 4 soms zelfs 5 keer word hij wakker nu.

    water kan ik eens, ik ben echt op een punt dat ik alles wil proberen.

    op een eigen kamertje lukt niet we hebben maar 2 slaapkamers en op de andere slaapt onze oudste, die is zelf nog geen 3 dus dat durf ik niet zo goed.

    mss hem in de living laten slapen maar dat vind ik dan weer zo zielig.
     
  6. Tamio

    Tamio Niet meer actief

    Het is niet bijzonder hoor dat een kindje van bijna 7 maanden nog niet door slaapt. Ik las laatst dat 30% van de kindjes van 6 maanden nog niet doorslaapt...
    Manon slaapt nu sinds 3 nachten door, maar daarvoor in de plaats is ze ineens weer van 22:00 tot 00:00 wakker ongeveer :rolleyes: Ik laat haar wel in haar bedje liggen want ik wil haar er niet aan laten wennen (geef haar wel een voeding natuurlijk) maar ze zit steeds op haar knietjes in bed te kraaien dus moet ik toch wachten tot gaat slapen voordat ik zelf kan gaan slapen.

    Dat hij nu een paar keer per nacht wakker wordt is een fase denk ik, dat heeft Manon ook even gehad een maand geleden. Hij verwerkt veel in zijn slaap van al die nieuwe dingen die hij leert en slaapt daardoor wat onrustiger denk ik.

    Ik heb geen gouden tip voor je, kan alleen zeggen dat het doorslapen vanzelf wel komt. Ik zou persoonlijk geen water geven als je nog bv geeft, gewoon lekker wat slokjes laten drinken, voelt veilig en kan hij weer lekker verder slapen. Dat vond ik juist zo fijn van de bv (geef ik sinds een maand niet meer) Of slaapt hij niet meteen verder daarna?
    Succes ermee.
     
  7. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Daan is bijna 2 en slaapt nog niet door moet er nu niet uit voor Roos maar voor Daan :)
     
  8. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Hier ook een meisje dat sinds 2 maanden weer wakker wordt s'nachts.. het hoeft niet alleen honger te zijn, het kan ook mamahonger zijn. Ik zou er lekker aan toe geven, het sloopt jou, maar ik denk dat negeren toch niet zal helpen..

    Succes.
     
  9. pacific

    pacific Actief lid

    22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Mijn dochtertje van 9 maanden komt ook nog 1 a 2 keer per nacht. Met borstvoeding is dat geloof ik meer regel dan uitzondering.
    Ik probeer niet op de klok te kijken of te denken daar komt ze weer. Dan ben ik na de voeding zo weer vertrokken ( soms zelfs tijdens de voeding :) )
     
  10. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo is 1,5 en slaapt ook nog steeds niet door... ach, je raakt er ook wel aan gewend... :(
     
  11. wuppie

    wuppie Bekend lid

    16 jul 2006
    621
    0
    0
    hier een mannetje dan de 16e 9 mnd is en helaas....... ik moet er ook elke nacht nog 3-4 x uit omdat meneer klaarwakker is. En ja, overdag slaapt hij ook niet veel.......
     
  12. Anna71

    Anna71 Actief lid

    31 jul 2008
    269
    0
    0
    Senna is ook bijna 7 maanden en ook zij komt 's nachts nog voor een voeding. De fles gaat helemaal leeg. Laten huilen is geen optie omdat ze zich helemaal over de rooie huilt. Ik heb zelf zoiets van: als ze het nodig heeft dan kan ze het krijgen en ik ga er vanuit dat het ooit eens stopt.
    Wat ik vervelender vind is dat Senna, nu de tandjes doorkomen (de derde in een maand tijd) ze zo'n 5 tot 6 keer wakker wordt 's avonds / 's nachts. Ik ga dan naar haar toe en kan haar wel weer in slaap sussen, maar slopend is het wel.
     
  13. san68

    san68 Actief lid

    27 feb 2007
    213
    0
    16
    Ik heb een zoontje van 11 maanden oud, die ook nog niet doorslaapt en vaak wakker wordt 's nachts. Geef ook borstvoeding nog. Geen gouden tip.. geduld hebben hoor ik wel eens..... Maar het is inderdaad erg vermoeiend en erg moeilijk uit te leggen aan andere mensen die er geen ervaring mee hebben, want "je zult toch wel iets verkeerds doen" Succes ermee...
     

Deel Deze Pagina