Bijna uitgerekend. Nachtzweten...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sopann, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

    Sopann Niet meer actief

    Sinds een week heb ik last van nachtzweten. Eerst alleen bescheiden tussen mijn borsten, maar inmiddels word ik al drie nachten drijfnat wakker. Het ruikt niet, maar ik vind het zo vies! Weet iemand wat te doen?
    Op die zeiltjes liggen we al bijna een maand, dat is het dus niet, aangezien het nu.pas drie nachten echt zo heftig is.

    Overigens moet ik de afgelopen nachten ook maandverband gebruiken om mijn afscheiding op te vangen, zoveel dat het is. Eerst dacht ik zelfs dat mijn vliezen gebroken waren, maar na controle: het is echt afscheiding.

    Ik dacht altijd dat je lichaam ná de bevalling het overtollige water liet gaan via nachtzweten. Baby zit nog echt wel in mijn buik ;)
     
  2. Decca1980

    Decca1980 Fanatiek lid

    22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik heb het ook sinds een week ongeveer en zie dat we gelijk lopen. Ik moet altijd ergens halverwege de nacht mijn pyamabroek uit doen...

    Ik doe er niet zo veel aan, behalve iedere nacht een ander shirt aan en wat vaker mijn dekbed verschonen. En 's ochtends meteen onder de douche springen!

    Ik heb 's nachts ook best veel dorst. Jij ook?
     
  3. Sopann

    Sopann Niet meer actief

    Ah wat toevallig dan! Ik heb geen dorst... Wel ontzettende honger en maagzuur ;)
     
  4. bibi123

    bibi123 Actief lid

    2 okt 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook al een week, maar ben nog maar 36 weken :)
    Voel me dan zo vies! Is bij mij altijd rond een uur of 4. Dacht dat het aan het zeiltje eronder lag. Dus die gaan we er even afhalen vanaf vandaag...
     
  5. Kimmuh

    Kimmuh Fanatiek lid

    23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi
    dat nachtzweten daar heb ik nu ook al een paar nachten last van, ben wel 2 weken minder in dan jullie..
    Heb afgelopen nacht in onderbroek en bh geslapen, het hielp wel iets, maar werd nog steeds helemaal bezweet wakker.
    En inderdaad geurloos.....
     
  6. All Mine

    All Mine Bekend lid

    22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Herkenbaar! Maar heb bij mij wel het idee dat het door het zeiltje komt. Halverwege de nacht gooi ik het dekbed er dan ook af.
     
  7. Elynada

    Elynada Bekend lid

    12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Ik heb het nu al! Elke nacht zelfde scenario: pyjamabroek uit. Dan wakker worden want grote dorst, dan wakker worden want zo warm en bezweet, dan deken van me gooien, dan wakker worden want koud en keelpijn (we slapen altijd met het raam open dus niet echt warm in kamer). Kom er gek van!
     
  8. Lola86

    Lola86 Fanatiek lid

    12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Zo dat is herkenbaar! Ik zweet me ook een ongeluk s nachts.
    We hebben geen zeiltje op bed (handdoek binnen handbereik)
    En ook inderdaad mega dorst snachts, overdag ook wel, maar als ik wakker word om te plassen (standaart 1:30 en 4:00) dan drijf ik mn bed uit en dorst!

    Ik heb al een week of 5 geen ringen meer om maar vorige week kon ik ze nog makkelijk om zelfs!
     
  9. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Yep ik zweet me ook kapot. En niet alleen in bed. Soms ook gewoon overdag pff word er gek van.
    Volgens vk hoort het er gewoon bij, maar ik vind het niet prettig...
     

Deel Deze Pagina