Hoe nemen jullie je kolf mee...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Jo85, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

...als je een dagje weg gaat zonder de kleine...

Ik ga vrijdag voor het eerst een dagje weg zonder Jesse.
    Had voor op het werk een elektrische kolf maar voelde me toch niet goed bij het idee om met die kolf te kolven op het toilet. (ivm het geluid hihihi)
    Nu heb ik dus een handkolf erbij gekocht maar hoe nemen jullie m mee. De ardo kolf zit in een speciale tas maar de handkolf gewoon in mijn handtas doen?! Of eerst nog in een speciaal tasje doen?! De melk gooi ik gewoon weg lijkt me niet goed om die te bewaren vanwege de niet hygienische omgeving...

2. happymama

happymama Niet meer actief

in dat tasje van die andere kolf doen miss ??

3. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Had mijn kolf gewoon in een toilettas.

enne, weet niet waar je heen gaat maar melk bewaren kan best als ze een koelkast hebben waar je bent?

Toen mijn dochter 3 mnd was had ik een vrijgezellefeest. Moest ook kolven. Heb toen mijn melk steeds van kroeg naar kroeg mee gesleept en overal in de koelkast gestopt. Ging pirma:D

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik sluit me aan bij wat Woezel zegt! Gewoon een koeltasje meenemen en dan kan je de melk makkelijk meenemen.

Ik neem mijn kolf altijd mee in van die afsluitbare zakken. Bij de Ikea verkopen ze die van 2.5 liter. Daar past ie precies in. Heel handig, want als je hem afwast wordt ie natuurlijk nat, en de afgesloten zak zorgt ervoor dat je tas niet nat wordt. Al doe ik er vaak wel nog een of andere stoffen tas omheen (zo'n tas die je in een kledingwinkel krijgt, of een linnen tas).

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook gewoon in een koeltasje. (hippe van de hema) met koelelementen. Neem hand alcohol en hygienische doekjes mee. Lijkt me zonde om je melk weg te gooien!

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Hier ook koeltas, en kolf in de handtas, ik geinfecteerd de kolf niet beetje dreft en warm water.

Deel Deze Pagina