Misschien een hele stomme vraag, maar heeft foliumzuur ook bijwerkingen? Ik heb zo'n last van een abnormaal droge huid nu! ik haal de schilfers er zo van af! En jeuken! echt niet meer normaal. Ik heb ook meer dorst dan anders. Normaal drink ik net wat nodig is, maar nu wel het dubbele. Wie weet hier meer van? Liefs, Moontje
Hoi Moontje Ik zou denken dat het daar niet van is,want er zitten alleen goede dingen in Het kan ook wel het weer zijn , waar door je een droge huid heb. En ja dat drinken, dat weet ik niet Misschien heb je wel iets gegeten wat tezout was hihi Ja, het kan natuurlijk altijd wel, dat je er niet tegen kan gr.manon.
Bedankt voor jullie reacties! Nu ik weet dat eigenlijk niemand er een verband mee kan leggen, ga ik de oorzaak ergens anders zoeken, want ik word er echt gek van! Bedankt dames en succes allemaal!
Foliumzuur is een natuurlijke voedingsstof en heeft geen bijwerkingen. U kunt het dus met een gerust hart gebruiken, eventueel jarenlang. Het kan geen kwaad om het naast eventueel foliumzuurrijk voedsel gebruiken. Alleen bij doseringen van meer dan 15 mg per dag kan dit middel soms wat bijwerkingen geven. De belangrijkste bijwerkingen zijn dan: maagdarmstoornissen, slaap- en concentratiestoornissen, bittere smaak, levendige dromen, depressie, opwinding, verwardheid, irritatie en hyperactiviteit. Raadpleeg uw arts als u te veel last heeft van één van de bovengenoemde bijwerkingen, of als u andere bijwerkingen ervaart waar u zich zorgen over maakt. Dit vond ik op een site! Liefs, misspuma
Misspuma, wat goed! Hartstikke bedankt! Ik slik maar netjes 1 tablet per dag, maar je weet nooit of er misschien overgevoeligheid kan zijn! Nou, ik heb inderdaad last van levendige dromen, opwinding en verwardheid, maar dat heeft een hele andere reden! De spanning stijgt weer, want mijn NOD komt langzamer dichterbij...ik heb nog geen symptomen hoor, dus verwacht er niet te veel van. Toevallig voelde ik me net even niet lekker. Ik had echt hartstikke honger en tijdens het eten wilde het niet meer naar binnen! Ik ben ongeveer een halfuurtje misselijk geweest. Toen zei mijn vriend: Zou je misschien zwanger kunnen zijn? En ja, dan gaan de kriebels toch even door je lichaam! Maar we wachten rustig af.... Liefs, Moontje