billendoekjes: pampers of zwitsal

Discussie in 'Verzorging' gestart door anja28, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke billendoekjes

  1. Pampers (eventueel sensitive)

  2. Zwitsal (eventueel sensitive)

  3. ander merk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. anja28

    anja28 Lid

    27 okt 2008
    57
    0
    0
    Welke billendoekjes vinden jullie fijner, die van pampers of van zwitsal (eventueel de sensitive)?
     
  2. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Wij gebruiken altijd die van Zwitsal. Daar zijn we meteen na z'n geboorte mee begonnen en die bevallen prima, dus we zijn daar gewoon mee doorgaan. Nooit wat anders geprobeerd, dus 't kan best zijn dat die van Pampers ook gewoon fijn zijn. Maar over Zwitsal zijn wij in ieder geval erg tevreden!
     
  3. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik gebruik Etos NatureCare of Huggies. Ik moet wel... want in bijna alle billendoekjes zit castorolie, en ik ben een van de zeldzame mensen die daar allergisch voor is. En om nou met handschoenen te gaan staan verschonen :rolleyes:.
     
  4. Arri

    Arri Fanatiek lid

    21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Pampers, die zijn lekker vochtig. Ik vond de doekjes van Zwitsal bijna droog. en dat vond ik ook van andere merken zo.
    Bovendien heeft mijn meisje een gevoelig huidje, dus gebruik het liefst iets neutraals
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nature babycare
     
  6. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    De hema.. Die vind ik het prettigst ruiken. En C krijgt van sommige soorten rode vlekken. Maar die van de Hema niet. Dus houden we het daarbij.
     
  7. marissie

    marissie Actief lid

    14 jun 2007
    348
    1
    0
    Ik ben begonnen met zwitsal en heb ondertussen nog wel eens een ander merk geprobeerd, maar ben het meest tevreden over pampers sensitive. Die haal ik nu alleen maar. Vind het lekkere frisse doekjes die vochtig genoeg zijn en goed van structuur zijn.
     
  8. Yjc

    Yjc Fanatiek lid

    18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ben begonnen met pampers sensitive en die bevallen goed dus nog niet gewisseld. Zodra het megapak op is stappen we over op de gewone, die zijn iets goedkoper en volgens mij gebruiken ze die ook op het KDV en ze heeft nergens last van.
     
  9. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik heb nu zwitsal (uit de aanbieding) ruiken zooo lekker. Pampersdoekjes vind ik veel te vochtig.Ik gebruik ook wel okieodokies bij de voordeelshop weg.Zijn ook nog eens goedkoop. 3 pakken voor E2.50
     
  10. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Wij gebruiken eigenlijk altijd Zwitsal omdat ze zo lekker ruiken en niet zo vochtig zijn. Hebben ook eens Hema geprobeerd, maar die hadden 't nadeel dat ze heel lastig uit de verpakking gingen. Ik heb zo'n doosje staan met zo'n gat waar de doekjes uitkomen (wel van Pampers) en die doekjes van de Hema lieten niet per stuk los, je moest ze steeds met twee handen uit elkaar halen en dat is erg lastig als je met één hand ook de benen van je baby vast moet houden om te zorgen dat d'r voeten niet in de poep komen...

    (Ja, beetje een luxeprobleem, maar voor ons genoeg reden om een ander merk te kopen. Daarbij zijn ze even duur als je de Zwitsal regelmatig per 6 in de aanbieding koopt.)
     
  11. MarjoM

    MarjoM Actief lid

    24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Pampers Sensitive, bevallen echt uitstekend
     
  12. Ik gebruik Pampers Sensitive omdat mijn moeder (die ook oppast op Jelle) niet tegen geurtjes kan. En die Pampers sensitive zijn parfumvrij :)
     
  13. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier altijd Zwitsal. Pampers wel geprobeerd, maar vind ze veel te vochtig.
     
  14. Lin

    Lin Actief lid

    19 mrt 2007
    243
    1
    18
    Natusan billendoekjes.
    Die zijn dikker dan die van Zwitsal en Pampers en ik vind ze heerlijk ruiken.
     
  15. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Eigen merk van het Kruidvat (lichtblauwe).
     
  16. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zwitsal Sensitive!(die witte pakken)

    Pampers vind ik te 'nat'.En ik vind de Zwitsal heerlijk ruiken, niet te overheersend ofzo.

    Heb de score weer op gelijkspel gezet trouwens. :)
     
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Oh, ik heb de score net weer veranderd zie ik!
    Wij gebruiken meestal Pampers Sensitive. Soms ook nog wel eens die Natusan sensitive, bevallen ook goed. Hema wel eens geprobeerd, maar ik vond ze een raar luchtje hebben en trok steeds een half pak eruit.
     
  18. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Dat ligt er maar net aan wat er in de aanbieding is haha. Nu alweer een tijdje de pamper doekjes.
    Etos hebben we ook gehad maar die vond ik stinken, en kruidvat vond ik ook niet lekker. Zwitsal hebben we ook gebruikt, die vind ik ook erg fijn.
     
  19. Maeve

    Maeve Actief lid

    18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Die van de (Belgische) Aldi. Zonder doos, maar wel met zo'n klepje bovenop, ideaal mee te nemen, lekker vochtig en ruiken ook lekker.
    En zijn goedkoop, wat goed uitkomt, bij tandjespoepluiers. ;)
     
  20. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Ik heb gestemd op Pampers en het liefst gebruik ik dan de sensitive doekjes. Die zijn tenminste goed vochtig.
    De rest vind ik allemaal te droog e/o niet lekker ruiken.

    Bij die hema doekjes heb ik het gevoel dat ik een snoeptrommel opentrek, zo'n zoete lucht zit daar aan.... :sick:
     

Deel Deze Pagina