Billendoekjes

Discussie in 'Verzorging' gestart door Bianciie, 14 sep 2019.

1. Bianciie

Bianciie Actief lid

12 okt 2015
    100
    18
    18
    Vrouw
  2. Mooiezomer

Mooiezomer Bekend lid

22 apr 2017
    926
    345
    63
    Vrouw
    Geen ervaring mee, maar ik schrik van de resultaten over de Zwitsal doekjes. Ga dit topic volgen.

Wie heeft er ervaring met de goede doekjes?

3. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.023
    611
    113
    Vrouw
    Ik gebruik aleen wasbaar ook onderweg , Zeker met luieruitslag of iets wil je toch niet met troep over de baby billen . Doekjes met water goed genoeg.

4. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.641
    254
    83
    Ik gebruik alleen Neutral doekjes. Dit onderzoek is al een paar jaar achter elkaar gedaan en steeds komen de grote merken er slecht uit. Alleen jammer dat die doekjes zoveel duurder zijn dan huismerk!

5. Ansel

Ansel Lid

11 aug 2019
    77
    57
    18
    Vrouw
    Aantal jaren geleden (6-tal jaar ofzo) nog eens een onderzoek gelezen naar babyproducten (onderzoek ging over meer toen dan alleen billendoekjes) en toen kwamen de producten van Zwitsal er ook niet zo goed uit. Parabenen etc. En dat terwijl het (zeker toen) waarschijnlijk één van de bekendste babymerken is/was.

6. Mupje

Mupje Lid

20 mei 2019
    75
    2
    8
    Vrouw
    Ik gebruik alleen maar WaterWipes, vind ze fantastisch!

7. Nora001

Nora001 Actief lid

22 jan 2019
    278
    127
    43
    Vrouw
    Ik gebruik waterdoekjes van de Kruidvat. Ik vind ze prima en niet al te duur.

8. Bubblez

Bubblez VIP lid

29 dec 2012
    14.630
    4.857
    113
    Overijssel
    Ik vind waterwipes onwijs nat. En hoe dieper je in het zakje komt hoe natter. Dus ik kneep ze altijd eerst uit.

Jackson reese is fijn, keuze of je met of zonder geur wil.

Beide zijn prijzig. Beide een nadeel.

Wasbare billendoekjes is nog goedkoper, nog beter voor het milieu en zitten nog minder troepjes in ;) dat zou mijn aanrader zijn. Bijv. Mooregreen.nl kun je fijne doekjes en sets halen :)

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.679
    937
    113
    Overijssel
    Heb alle standaard billendoekjes wel eens gebruikt vroeger maar als ik nu zie wat je er allemaal mee schoon kunt krijgen denk ik toch: hmmmmm....en daar veegde ik mijn baby’s billen mee af? :eek:

Deel Deze Pagina