Dank je wel. een IUVD is intra-uteriene vrucht dood. Kindje overleden in de baarmoeder, wiegendood in de baarmoeder. Bij 31.4 weken zwangerschap voelde ik de baby niet meer en bij de verloskundige bleek het hartje niet meer te kloppen.
Ja onze wereld was ff ingestort, gaat langzaam steeds beter. We zijn nu heel blij dat ik weer zwanger ben , maar vind het ook doodeng. Hoe was het vandaag gegaan Meissie?
Gister zaten er aan beide kanten eitjes...nog wel allemaal klein...10 mm.. Nu is het de vraag of en hoeveel er door groeien Maandag terug of ze dan al kunnen zien waneer ik moet testen....maandag zit ik op dag 13 dus denk wel dinsdag of woensdag als ik van me vorige cyclus uit ga!!!
succes maandag. Heb je wel hormonenen moeten gebruiken of is het in eigen cyclus? Fijne zondag morgen groetjes
veel succes dames .. wij krijgen ook i.u.i in het volgende cyclus dan ook beginnen met clomid ... zit er best tegen op want het is nieuw ... de eerste zwangerschap zou toen ook via i.u.i gaan maar was net een maand voor we zouden beginnen uit ons zelf zwanger geraakt ... maar nu gaat het waarschijnlijk echt gebeuren . bij mij is de vruchtbaarheid 22 procent of zo iets .. wat ze zeiden dus ook aan de lage kant . ik weet nie eens hoe ze zo iets bekijken maar ja de dokter zou het wel weten en bij mijn vriend is het 2 % van de 10% . van de actieve zaadjes ... dat was zeer laag melde ze .. en toen zei ze dat we volgende cyclus meteen met i.u.i gaan beginnen ... dus jullie alle succes .... en zuszie .... voor jou ook succes .. hopelijk alles goed met zw ........
Oeww spannend idd sankyra ben benieuwd hoe en wat...probeer het allemaalover je heen te laten komen...je druk maken heb je alleen maarjezelf mee.. Helaas waren me eitjes nog niet gegroeid maar ze zaten er wel..moet donderdag terugkomen...
Hey dames, Dag Meissie25 Ik ben deze maand ook begonnen met iui. Ik heb gisteren mijn eerste iui behandeling gehad. De reden waarom ik met iui ben gestart is omdat ik al 2,5 jaar bezig ben. Gelukkig zijn we beiden gezond verklaart. Ik slik niks en spuiten hoeft ook niet . Hoop wel dat er dit x de goeie kant is opgespoten hihihihi echo valt mee geloof mij, zelfs het eendenbekje heb ik overleefd en mijn pijngrens is zeer laaaaaaag. Je doet t voor iets moois denk daar aan en voor de rest ga geen horror verhalen opzoeken op forums hihihi. komt goed liefs, Maya
ik moet maandag naar de gyn .. weet niet wat ze gaan doen . begin steeds meer de kriebels te krijgen omdat ik een angsthaas ben hmzz heb wel erg last van de bijwerkingen van clomid damn ... hormonen .. pffff ... maar tis voor een goed doel en daar doen we het voor . hoe is je eerste i.u.i gegaan ???
Beste allemaal, Wij proberen al 19 maanden zwanger te worden. ik ben in oktober bij de ferti arts geweest en alles bleek met mij en partner in orde te zijn. ik heb gevraagd of we in aanmerking komen voor eventueel een iui behandeling. de genaecoloog wil dat we nog zes maanden proberen. Mijn vraag aan jullie, na hoeveel rondes proberen zijn jullie in aanmerking gekomen voor iui? Ik ben bang dat ik de zes maanden dat we nog moeten proberen niet zwanger zal raken. mijn zus is namelijk 3 jaar bezig geweest en toen heeft ze een iui behandeling gekregen en meteen bij de eerste poging zwanger geraakt. ze heeft nu besloten om voor de tweede te gaan en krijgt meteen weer een iui behandeling. hoe zijn jullie ervaringen?