5 jaar lang MMM 23 inseminaties 4 puncties (1x ivf en 3x icsi) 14 terugplaatsingen.. .. en een heeeele hoop medicatie, geduld en teleurstellingen verder... .. hebben we ineens, op het allerlaatste moment positieve testen! ❤️ Afgelopen vrijdag hebben we positief getest, een dag voor de officiële testdatum vanuit de kliniek. We konden het niet geloven maar het stond er toch echt! Maandag hebben we HCG geprikt en die was 540. Een moment waarop we iets meer vertrouwen begonnen te krijgen. We hebben natuurlijk nog veel meer testen gedaan de afgelopen dagen; En die zien er ook prima uit! Vandaag hebben we weer bloed laten prikken en is m'n HCG 1200 (15 dagen na tp) en hebben we er nog weer wat meer vertrouwen gekregen. Natuurlijk kan er vanalles gebeuren maar dat dit ons gegund is, zo op het allerlaatste moment... het is te bizar om waar te zijn eigenlijk. Ik ben enorm blij dat ik dit nu met jullie kan delen, vooral omdat ik zoveel berichten en medeleven heb gekregen de afgelopen jaren en ik dat altijd enorm waardeer! En voor eventuele mensen die ik privé ken waarvan ik niet weet dat jullie dit lezen; alsjeblieft niets zeggen tegen niemand want we willen dit heel graag zelf aankondigen bij familie, vrienden, collega's etc ❤️
Wat een fantastisch nieuws! Heel erg gegund en gefeliciteerd! Ik heb afgelopen week meerdere keren gedacht hoe het met je zou zijn. Geniet ervan!!
Jaaaaa gefeliciteerd!! Ik heb de afgelopen dagen heel vaak gespiekt of je een update had geplaatst. Zo gegund! En je hcg is echt prachtig. Ik wens je een heel fijne, zorgeloze zwangerschap en over 8 maanden een wolk van een baby in jullie armen. ZO BLIJ voor jullie! ❤️
Wauw wat fantastisch!! Ik was van de week nog even stiekem hier en op je insta aan het spieken omdat ik altijd op een afstand heel erg met jullie meeleef. Zo blij voor jullie! Gefeliciteerd! ❤️
Oh wauw!!! Wat geweldig. Ontzettend gefeliciteerd. Jeetje, wat moet dit onwerkelijk voor jullie zijn.
Jaaaaaaa gefeliciteerd!!!! Wat een mooie testen ik zat ook al te wachten op een update, maar wat een fijn bericht! Zo gegund en echt zo ongelofelijk dat jullie zo lang hebben moeten wachten
Wowwwwww wat supergoed!! Ik ga mega hard duimen op een plakker voor nu en een wolk van een baby in jullie armen over 8 mnd! Tis jullie echt mega gegund!
Jaaaaaaa, wat onwijs goed en gegund! Van harte gefeliciteerd Op naar een prachtig, gezond kindje over 8 maanden♡
WATT??? LEES IK DIT ECHT???!! NIET te geloven!!! Tranen in mijn ogen... Het blijft vreselijk spannend maar you're going to beat the odds !!!
Super gefeliciteerd!! Ik was je al stiekem aan het volgen en hoopte al dat de update op zich liet wachten ivm de oploop afwachten. Wat ongelooflijk spannend en zó gegund! ♡
Waaaaaauww! Ik hoopte het zo. Ik heb gewoon meerdere keren per dag hier gekeken om te kijken of er al nieuws was. Wat superrrrrrr! Gefeliciteerd!