even een vraagje.. misschien iemand die mij antwoord kan geven.. Ik heb ALTIJD na het klussen het drang om te plasen.. heb ik ALTIJD ook gedaan.. maar sinds we nu proberen zwanger te worden ga ik dus niet gelijk.. al moet ik echt nodig dan en is het inhouden moeilijk... ook namelijk inhouden voor ovutests meetellen met mijn vraag... ik heb het gevoel dat ik blaasontsteking hebt (maar dan zonder de pijn bij plassen). mijn onderbuik is stekerig en heb wel het gevoel dat ik constant moet plassen. heel af en toe is het dan idd een klein beetje, maar hou nog het gevoel over daarna.. Is dit een beginnend blaasontsteking die opkomt door dat ophouden? Ik heb nooit blaasontsteking gehad dus heb geen flauw idee wat ik hiervan moet denken en doen? zal dit vanzelf over gaan? enig idee?
Geen idee of dit blaasontsteking is, dat kan alleen een arts je vertellen. Maar waarom hou je je plas in na het klussen? Ik heb dat nooit gedaan hoor en die zaadjes hebben hun weg toch echt gevonden En je moet zelfs plassen na het klussen, aangezien je blaasontsteking kunt krijgen van vrijen. Dus je doet jezelf er echt geen plezier mee meid en het helpt ook niet!
tja heb gehoord dat je na het klussen even moet blijven liggen en dus hou ik mijn plas in.. (want ik moet altijd GELIJK )
Nee hoeft echt niet hoor. Er loopt dan wel sperma uit je vagina, maar dat is toch het deel dat het niet zou hebben gered naar het eitje. De uitverkorene is allang begonnen aan die lange barre tocht en no way dat ie zich eruit laat gooien omdat jij moet plassen
nou heb wat in ieder geleerd en daarvoor geeboet.. dus dat blijven liggen is een grote onzin eigenlijk?
Ja is grote onzin. En blaasontsteking gaat niet vanzelf over, dus laat je huisarts je plas maar even nakijken. Sterkte ermee!
ik ga juist altijd expres na t vrijen, want anders krijg ik blaasontsteking. Heeft geen invloed op het wel of niet zwanger worden hoor! succes ermee
Je plas ophouden en blijven liggen na het klussen is echt onzin idd... Je urine komt uit een andere uitgang dan de restanten sperma, Spoelt het heus niet van weg, En door je plas op te houden, houd je de bacterieen die in je urine zitten, langer in je lijf: niet zo gezond. Klopt trouwens ook dat je blaasontsteking kunt krijgen van het vrijen: door de bacterieen die onder de voorhuid kunnen zitten... Als je vriend zich daar goed schoonhoudt, zal dat wel loslopen, (alhoewel besnijden helemaal ideaal is als het daarom gaat, Dan kunnen zich helemaal geen bacterieen ophopen, Verklein je zowel de kans op blaasontsteking als op baarmoederhalskanker mee, by the way).