Blaasontsteking man?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamalacht, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalacht

    mamalacht Actief lid

    19 apr 2017
    385
    267
    63
    Even snel een vraagje. Kan een branderig gevoel na een ejaculatie een symptoom zijn van een blaasontsteking bij een man?

    Mijn ventje gaf van 't weekend aan dat hij wat last had nadien, en gisteren heb ik gemerkt dat zijn zaadlozing ook een stuk minder krachtig is, terwijl het er normaal gezien toch met een serieuze kracht uitspuit (sorry, vies). Misschien hield hij het op ofzo, uit angst voor de pijn? Hij is echt zo iemand die lastig naar de dokter te krijgen is, maar als het een blaasontsteking zou zijn, krijg ik hem nog misschien gemotiveerd om een kuurtje te gaan halen...

    Herkent iemand dit?
     
  2. lailap

    lailap Lid

    14 apr 2017
    66
    17
    8
    Heeft hij ook pijn bij het plassen? Anders zou het bijvoorbeeld ook een prostaatontsteking kunnen zijn (wat geen pretje is). Ik weet trouwens niet of mannen een ejaculatie kunnen tegenhouden, ik denk dat als het komt, het komt?
     
  3. HellenR

    HellenR Lid

    5 apr 2019
    19
    20
    3
    Vrouw
    Vrijen jullie toevallig wat meer deze periode? Mijn man heeft dit namelijk ook als we wat vaker vrijen. Als hij te vaak komt, gaat het allemaal irriteren binnenin.
     
  4. Jet2018

    Jet2018 Niet meer actief

    Blaasontsteking doet bij een man pijn bij het plassen in ieder geval.
     
  5. mariekeg

    mariekeg Lid

    1 apr 2017
    60
    17
    8
    NULL
    NULL
    Branderig gevoel bij het ejaculeren heeft mijn man ook af en toe, vooral als we te intensief vrijen.
     

Deel Deze Pagina