Black Friday aanbiedingen 2025

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 9 nov 2025.

1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.654
    2.429
    113
    Elk jaar een terugkerende topic.

Waar hoop je qua aanbieding?
    En/of wat wil je kopen?

Of wordt je zo overprikkeld, dat je niets meer koopt. (Dat gebeurt zo vaak bij mij, teveel aanbod, en dan koop ik meestal niets)

- Ik koop dus die lichtgrijze bank met een flinke korting. (De verkoopster was zo lief om alvast te kijken of die bank in de sale gaat)
    En ik hoop dan ook een mooi kleed te kunnen scoren.

LatteOne vindt dit leuk.
  2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    13.192
    14.821
    113
    Vrouw
    Ik hoop op een leuke aanbieding voor een helikoptervlucht boven de Grand Canyon.

En een aanbieding voor airpods voor de kinderen (heb ik gelijk een sinterklaas cadeau).

En verder heb ik er nog niet echt over nagedacht.

3. Gezelligehuismus

Gezelligehuismus Actief lid

28 sep 2025
    497
    406
    63
    #3 Gezelligehuismus, 9 nov 2025
    Laatst bewerkt: 9 nov 2025
    Wij kopen niets, niet gevoelig voor acties en niets nodig dus geen enkele reden om ons te laten verleiden.
    Mooi voorbeeld: dochter wilde laatst een professionele printer kopen. Cashback actie van 10 euro. Niet gedaan, toch nog getwijfeld want het was nog steeds een heel flink bedrag voor een student. Dag nadat de acie was afgelopen een nieuwe Cashback actie van 50 euro! Toen wel gekocht, dus het loont echt om je de kop niet gek te laten maken door de eerste de beste verleiding.

Peonia vindt dit leuk.
  4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    13.178
    8.704
    113
    Vrouw
    Mijn zusje hoopt op een actie voor een Nintendo switch.. zelf heb ik geen idee, ik ben nooit zo gevoelig voor Black Friday

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben afgelopen zomer in Amerika AirPods Pro gekocht bij de walmart, voor omgerekend 130 euro, misschien het wachten waard?

Cin85 vindt dit leuk.
  6. Zeebra

Zeebra Fanatiek lid

5 aug 2020
    1.137
    1.399
    113
    Vrouw
    Ik hou de lego home alone prijs in de gaten. Ze willen nl ooit met lego prijzen stunten.
    Voor black friday hou ik verloop van de prijzen in de gaten en zo weet je of je een echte aanbieding te pakken hebt. Er zitten ooit echt top aanbiedingen bij die de moeite waard zijn. Ook kijk ik regelmatig op pepper.

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    13.192
    14.821
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je tip! Dan neem ik die €130 als streefbedrag. Het liefst willen de kinderen natuurlijk de airpods voor de vlucht, maar als het zoveel scheelt, dan wachten ze maar.

8. LatteOne

LatteOne VIP lid

11 jan 2009
    15.796
    9.993
    113
    Een aanbieding voor AirPods voor allebei de kinderen.

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    15.381
    30.767
    113
    Goede (en beetje leuke) wandelschoenen voor het hele gezin.

10. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.077
    315
    83
    Vrouw
    Hier hoop ik op een leuke aanbieding op een robotstofzuiger. We zijn al even om ons heen aan het kijken en houden de prijzen van onze top 3 in de gaten. Heeft geen haast, dus we kijken even of er dan een leuke aanbieding langs komt.

11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.552
    5.591
    113
    Mijn favoriete bh merk heeft meestal 20% korting met black friday en mijn (groeiende) borsten kunnen wel een paar nieuwe gebruiken, dus die ga ik sowieso bestellen.

Verder heeft nespresso altijd een goede actie (ook wel gedurende het jaar afentoe) waarbij je bij aankoop van zoveel cups accessoires gratis krijgt. We drinken toch altijd nespresso, dus het is dan ook echt gratis, want die cups hadden we toch wel besteld.

Soms koop ik ook haarproducten (voor krullen) bij winkels, die ook korting hebben met black friday, het gaat dan vaak om 15% korting ofzo. Maar ik heb nog voldoende, dus dit jaar waarschijnlijk niet.

Verder dit jaar niets denk ik, of we moeten de komende weken ineens iets vervangen, dan kijk ik wel voor een goede aanbieding. We hebben wel een keer een nieuwe droger nodig (hij doet het nog, maar heeft steeds vaker een error), maar volgens mij zijn de aanbiedingen voor witgoed niet altijd het best met black friday, ik ga het wel een beetje in de gaten houden of er toevallig een hele mooie aanbieding is. Anders wordt dat pas na kerst, vaak zijn dan ook mooie aanbiedingen.

12. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.332
    1.459
    113
    Wij willen een nieuwe ipad kopen omdat netflix het niet meer op de oude doet (ivm niet meer de juiste ios). Ik kan er eigenlijk geen geld aan uitgeven maar goed mijn man wel :D. Ik hoop dus dat een BF aanbieding is.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.987
    3.479
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben voorzichtiger... vorige week zondag wilde ik een telefoon kopen voor mijn dochter bij Mediamarkt -voor 209 euro - afspraak; morgen rijden we er naartoe en halen hem in de winkel. Maar maandag was hij in eens weer 299 ( !!! ) . Ik verwacht dat hij voor black friday wel weer zakt, maar hoever?? .. De telefoon hebben we inmiddels dus weer ergens anders gekocht....

Maar ik denk dus niet dat we wat kopen. Ik ben gevoeliger voor de actie op vinted: Boeken kopen zonder verzendkosten! Dat vond ik wel een erg leuke... 2 boeken voor sinterklaas voor neefje en nichtje dus gekocht.

14. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.612
    1.767
    113
    Vrouw
    Ik heb wel wat zaken die ik wil kopen (we hebben een nieuw huis gekocht) maar ik volg die producten dus al wat maanden qua prijs. Dus alleen als het echt deals zijn koop ik ze..

15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    11.147
    9.748
    113
    Vrouw
    Dit doet media markt echt vaak. Net voor black friday of voor de btw vrije dagen eerst de prijs flink omhoog gooien en dan erna met zogenaamde 'korting' komen.

dreumesje en Peonia vinden dit leuk.
  16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    20.943
    34.901
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat de keukenzaak waarmee we in gesprek zijn Black friday kent.

We "moeten" een afwasmachine. Maar omdat het frontje op de oude ook stuk is (buitenkant is redelijk, maar eraf halen en op een nieuwe plaatsen wordt een probleem). Dus nu willen we alle frontjes gaan vervangen.

En ook kook ik al een jaar op 3 pitten omdat er 1 pit stuk is, en willen we over naar inductie.

Anyway.... ik hoop een mooie deal te kunnen maken. En anders kook ik nog wel een jaartje door met 3 pitten. En komt er een afwijkend frontje op alleen de afwasmachine.

Tot die tijd hebben we een luxe ingebouwd druiprek :roflmao:

Voor de sinterklaaslijstjes. Zoon 1 wil een switch-spel. Dure dingen dus hopelijk nog korting.
    Zoon 2 heeft geen idee. Dus.. tja... geen idee :roflmao:

Man wil een nieuwe pepermolen. Ging wat rondneuzen en kwam met een elektrische aanzetten. "Heel handig. Kan je opladen via usb-c". Die heb ik vierkant uitgelachen.

Zelf heb ik kerstlego (niet die grote sets, dat is me echt veel te duur) en warme kousen op t lijstje. Niet heel spannend. Gewoon leuk en praktisch.

Gezelligehuismus vindt dit leuk.
  17. Gezelligehuismus

Gezelligehuismus Actief lid

28 sep 2025
    497
    406
    63
    Een oplaadbare pepermolen is wel echt het toppunt van overconsumptie zeg:eek:

Saartje33 en LatteOne vinden dit leuk.
  18. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    812
    317
    63
    We hopen op een goede aanbieding van de Dyson airwrap

19. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.263
    2.369
    113
    Vrouw
    Mijn man (de voetbaltrainer van S) hoopt op een aanbieding van shoefresh, zodat hij voortaan altijd droge schoenen aan kan als hij het veld op moet.
    Ik hoop dat mijn familie leuke cadeautjes voor mijn 40e verjaardag kan scoren ;)

20. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.456
    25.941
    113
    Ik heb de Dyson airstrait met nog een gratis accessoire al gekocht voor black friday, met een korting van €150.

De batterij van mijn iPad laat inmiddels te wensen over, dus als ik een leuke aanbieding tegenkom, vervang ik mijn iPad nog.

Knuffelmonster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina