Verjaardag 4 jarig meisje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door madameV, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Heeft er iemand leuke ideeën als kado? Ben peettante dus mag zo rond de €20 a €30 zijn. Geef liever geen speelgoed want ze heeft al zooo veel of het moet echt een iets bijzonderder item zijn ( geen kleurboek enz ) zat zelf te denken aan dagdeel uit shoppen haha! Ze is een echt meisje meisje rokjes armbanden kettingen etc. Noemt ook altijd de kleren van mijn dochtertje van bijna een half jaar ( mooi of die wil ik okk wel etc ) dan hebben jullie beetje idee wat voor type. Ideeën zijn welkom! En alvast bedankt

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Nou...ik zou haar lekker meenemen shoppen

Mijn dochter is ook erg met mooie kleren bezig ( altijd al) en vindt het heerlijk om leuke kleren te bekijken en te kopen.

Misschien kun je een bedrag van 20 euro aan leuke kleren doen ( neem haar mee naar H&M bijvoorbeeld...leuke meiden hebbedingetjes) en daarna lekker een stukje taart eten.

Feest!!!

3. adi

adi Niet meer actief

Een leuk horloge!! (Hebben onze kinderen van hun oom en tante gekregen voor 4de verjaardag)

Of een zilveren armbandje met bedeltjes

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Echt? Vind je ze daar niet te jong voor? Lijkt me wel erg leuk haha

5. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Ohh zeker een dagje shoppen met haar! Mijn peettante nam me ook ieder jaar mee shoppen, vond het heerlijk :) helaas is ze 5 jaar geleden overleden.. mis het dan ook zo als ik jarig ben

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of een leuk middagje make uppen en nageltjes laken oid

Denk dat middagje shoppen niet heel veel meisjes van 4 jaar leuk vinden, misschien voor eventjes maar denk dat t snel te lang word voor ze maar miss vind ze t juist super hoor geen idee

7. adi

adi Niet meer actief

Hier vinden ze het geweldig, en ze hebben vrij snel mee klok leren kijken (halve, hele uur en kwartieren)
    Op school dragen ook veel kindjes een horloge, hier iig.

Ik vind kleding zo jammer voor een 4de verjaardag (is een hele speciale leeftijd). Over een paar maanden past het al niet meer.....

8. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Horloge is misschien nog wat vroeg, maar armbandje is zeker erg leuk.
    En als je gaat shoppen met haar, zou je ook lippenstift en nagellak kunnen kopen. Daarna een modeshow geven aan haar ouders. Mijn dochter zou het geweldig vinden!
    Ander ideetje: samen naar een musical of meidenfilm.

9. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mijn bijna 4jarige is gek op sieraden, zilveren armbandje, ringetje, ketting of een mooie roze jurk vind ze ook geweldig. En alles waar een prinses op staat vind ze ook geweldig, haar mooiste sinterklaaskado is een setje ondergoed van prinses Sofia hahaha

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.742
    1.061
    113
    Ik zou de h&m of zara ingaan, wat kleren etc shoppen en afsluiten met ergens pannekoek eten of happy meal.

11. sjak

sjak Niet meer actief

Shoppen met een vier-jarige? Hmmm, zou hier niet in de smaak vallen. Kleding ook niet trouwens.
    Als je iets speciaals met haar wilt, waarom ga je niet iets doen? Filmpje en MacDonalds oid?
    Schaatsen en een pannenkoek?

Anders een mooie prinsessenjurk? Met tiara en staf?

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou kiezen voor een uitje.. samen naar theater of bioscoop ofzo en dan afsluiten met een high tea - je hebt ook kinder high tea's :) . Eventueel van te voren samen optutten ;) (setje kindermake-up geven dus - dan heeft ze ook iets 'in de hand' met haar verjaardag.

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt voor de reacties. Een uitje lijkt me idd leuk. Kinderen voor kinderen in het theater ook voor gekeken maar écht niet goedkoop😯 en misschien ook net iets te jong voor. Al is ze er wel helemaal gek van.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Nadeel van het theater is natuurlijk dat je meteen twee kaartjes moet kopen. ;) Bios vindt mijn dochter ook prachtig en is net weer wat goedkoper.

Horloge vind ik ook leuk, ook als ze nog geen klok kan kijken, een horloge is ook en soort sieraad en de meeste kinderen vinden het volgens mij ook gewoon erg interessant.

Andere ideetjes: een koffertje of trolley om eens bij jou te kunnen logeren of een boek waarbij haar naam in het verhaal verwerkt zit.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je hebt ook andere theater voorstellingen he, speciaal voor kinderen. Voorstellingen - Kindertheatergids erg leuk :) zo is mijn schoonmoeder ook naar een theater voorstelling geweest toen mijn dochter 3,5 was. Echt gericht op peuter/kleuters.

16. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
  17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt voor de tip. Lijkt me erg leuk maar wij wonen overal minimaal een uur vanaf helaas. Maar bedankt dames ik heb inspiratie. Ga er eens overna denken

18. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    bioscoop? Met popcorn uiteraard :D

middagje winkelen zou mijn dochter (3,5) helemaal geweldig vinden :D. Even snuffelen bij de h&m. En dan even ergens lunchen. Ze is al helemaal blij als ze ergens een kleinigheidje mag uitzoeken.

Bedelarmband. Heeft onze dochter vorig jaar gekregen van oma en daar krijgt ze nu elk jaar een nieuwe bedel bij.

19. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    Mijn bijna 4 jarige zou niet blij worden van shoppen eerlijk gezegd. Wel van een keer naar de bioscoop gaan of naar theater.

Deel Deze Pagina