Bleek jullie voorgevoel over het geslacht juist te zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mickey06, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Het onderwerp zegt het al.. als jullie een voorgevoel hadden, bleek het juist te zijn bij ofwel een echo of de geboorte?

Ik heb het gevoel dat ik een jongen krijg, heb er ook over gedroomd. Maar over 4 weken weten we het pas. Daarom ben ik erg nieuwsgierig of wij vrouwen een zesde zintuig hebben wat dit betreft..

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nee want ik was er vast van overtuigd dat ik een jongetje kreeg hahaha en het tegenovergestelde bleek waar te zijn!

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi hoi,

Ja t is gek hé, maar als ik droom is het ook altijd een zoontje... Heel raar... Maar s morgens voel ik me dan telkens super schuldig! Dan denk ik als t dan een meisje blijkt te zijn... dan heb ik enkel over een jongen gedroomd! Mss veranderd het nog en droom ik binnenkort wel telkens van een meisje. Maar wij moeten nog lang op t geslacht wachten omdat we zelf besloten hebben het voor onszelf ook een verrassing te laten!
    Omdat het ons eigenlijk ook helemaal niet uitmaakt wat het wordt!

Zoon of dochter gaat ons allebei heel gelukkig maken! Maar ik ben toch ook wel benieuwd of bij de meeste vrouwen het voorgevoel uitgekomen is..........

4. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik had een heel sterk voorgevoel over een jongetje.
    2 maanden voordat ik beviel werden de bewegingen in mijn buik wat minder en dacht even ..misschien toch een rustig meisje
    maar toen ik beviel en het werd omhoog getilt zag ik het gelijk en mijn eerste gevoel was goed...

een jongen ......

5. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Bij de eerste was ik er van overtuigd da ht een meid was,
    het bleek een jongen te zijn.
    Bij de tweede dacht ik een jongen te krijgen en het bleek een
    meid te zijn.
    Mijn zesde zintuig is dus niet zo best :)

Liefs Wendy

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik ben er van overtuigd dat het een jongen word, we zullen wel zien over 10 weken :D

7. Niet meer actief

Ik was ervan overtuigd dat wij een jongetje zouden krijgen, en dat was ook zo. Maar of dat nou een zesde zintuig is... :D

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb een voorgevoel voor een meisje, (meestal) ik hoor het donderdag als het goed is :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee ik had vanaf het begin heel erg het gevoel dat het een meisje werd, maar krijg een jongen

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Bij de eerste dacht ik een meid tot een maand voor de bevalling. Toen kreeg ik ineens de gedachte dat het een jongen was en dat was zo.
    Bij de 2 had ik gelijk vanaf het begin dat het een jongen was en dat klopte ook.

nu had ik de eerste weken dat ik dacht een meid te krijgen, maar nu is dat omgeslagen naar een jongen.
    over een paar week weten we het zeker.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik had bij de 1e het voorgevoel van een meid.
    Ik droomde alleen over meiden, keek alleen naar meidenkleertjes en ik kreeg een meid.

Nu heb ik het gevoel weer.....als enige...de rest van de wereld schijnt te denken dat ik een jongen krijg haha...we zullen zien ;)

12. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Tegen mij zegt ook werkelijk iedereen dat ik een meid zal krijgen! En alle bakerpraatjes kloppen ook met een meid, slechte huid, kattig etc.
    Maar mijn gevoel dat het een jongen is wordt steeds sterker....

13. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik was er echt van overtuigd dat ik een jongen kreeg. De Chinese kalender gaf dit aan, de pendel gaf dit aan en mijn gevoel gaf dit aan. En we krijgen een meisje! hahaha! Dus met die moedergevoelens van mij zit het nog niet helemaal goed.

14. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    jaa tot twee keer toe!

1e dacht ik is een meid, was ook zo!
    nu denk ik is een knul, en volgens de echo is dat zo!

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.011
    1.837
    113
    Provincie Groningen
    Ja, bij mij klopt het.
    Ik was er van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. Keek alleen naar meisjes kleding, wist precies hoe ik een meisjes kamer ging inrichten en ik had alleen maar leuke meisjes namen.
    En bij de 20 weken echo was heel duidelijk te zien dat we een meisje krijgen.

16. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

hier ook een ramp met voorspellingen. :)

Op de een of ander manier heb ik alleen een voorgevoel dat ik jongens
    krijg. :D Bij mijn oudste had ik het dus goed. ;) Maar bij mijn twee
    meiden zat ik er mooi naast. :(

Nu heb ik weer het gevoel dat het een jongetje is.... Maar ik trap er
    niet meer in. ;) Ik zie het wel.

Mijn man aan de andere kant heeft het bij alledrie goed gehad. Heel
    vaag. Maar door zijn goede voorspellingen is hij nu een beetje TE zeker
    van zijn voorgevoel. Hij loopt mij echt te pesten. #-o :D Maar volgens hem
    krijgen we nu weer een jochie. Ik zal echt dubbel liggen als het een
    meissie is. Dat zal hij de rest van zijn leven horen. ;) :) :)

Groetjes SimplyMe

17. mach86

mach86 Actief lid

Mijn gevoel zei dat het een maisje zou worden (misschien omdat we daar aleen hele mooie naam voor hadden bedacht) maar t word toch echt een jongetje :D

18. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    bij mn eerste wist ik 100% zeker dat ik n meid zou krijgen en die kreeg ik.
    nu heb ik eerst steeds me twijfels gehad maar me gevoel begint te neigen naar een jongen.
    Maar ik weet t over 3 weken ongeveer, dan krijg ik de uitslag,
    moet nog een vruchtwaterpunctie doen morgen, vanwege een
    genetisch onderzoek en dan kijken ze gelijk wat t word.

19. cindy en marcel

16 sep 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    ja hier klopte het ook.
    Ik was al vanaf een week dat ik zwanger was stellig overtuigd dat we een meisje kregen waarom kan ik niet benoemen maar gewoon het gevoel.
    Niemand kon me er ook vanaf brengen. zo liep ik automatisch op de babyafdeling naar meisjeskleding. Ik moest en zou zo snel mogelijk een meidennaam hebben ( jongensnaam wisten we al voordat ik zwanger was meidennaam nog niet) Ik praatte ook veel in de zij vorm over het kindje.
    met 17 weken kregen we een geslachtbepalende echo en ja hoor heel duidelijk een meid inmiddels nog eens 2 keer bevestigd gekregen d.m.v een echo dat het een meid is.

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb van jongs af aan al gedacht dat mijn eerste kind een meisje zou zijn. Alle bakerpraatjes zeggen mij ook dat ik een meisje krijg: de chinese kalender, veel misselijkheid en puistjes, buik hoog en rond, geen zin om te koken en veel trek in zoetigheid....

En toch weet ik gewoon dat ik een jongen krijg :) Nou ja, weten...echt 100% kun je dat niet weten natuurlijk, maar mijn voorgevoel is zo onwijs sterk... Mijn vriend en ik hebben allebei over een jongetje gedroomd (ik droomde zelfs dat ik er 3 had :) ), dus nu denken we het allebei.

Ik ga echt raar kijken als bij de 20 weken echo blijkt dat het toch een meisje is :confused:

Deel Deze Pagina