Blij als je kindje op bed ligt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Hebben jullie dat nou ook? Ik ben altijd wel blij als mijn dochter rond 19 uur op bed ligt. Ze is altijd super lief en makkelijk. Huilt bijna niet. Kan zichzelf goed vermaken enz. Maar toch ben ik blij als ze op bed ligt zodat ik even languit op de bank kan met een boekje.
    Maar stiekem voel ik me er ook wel wat schuldig over.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.357
    197
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja ik vind het vaak ook wel even heerlijk.
    Maar als ze dan tegen 22uur zich meldt voor de laatste fles, ben ik toch wel blij dat ik dr weer ff lekekr vast kan houden en voeden ;)

3. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ja dat heb ik dan ook wel weer. Ze krijgt niet meer een laatste fles maar soms ga ik even bij haar kijken en dan doet ze haar oogjes open en krijg ik een grote glimlach. En dan kan ik niet wachten tot het morgenochtend is om haar weer lekker te knuffelen.
    Lekker dubbel allemaal he :D

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik geniet van een uurtje voor mezelf !

Jammer dat ik dan toch net niet genoeg tijd heb om iets te gaan ondernemen. Of soms kan je de deur gewoon niet uit....
    Ook lig ik nog graag rond 21.00 uur op bed. Ben dan helemaal gesloopt.

Ik denk dat ik toch weer 's avonds iets voor mezelf ga zoeken. Zwemmen of zo.... heb energie nodig.

5. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    pff ja herken het helemaal!soms kijk ik er gewoon echt naar uit. amy slaapt nog maar erg weinig en kort en als ze wakker is moet je constant met dr bezig zijn. heerlijk die avonden voor jezelf!

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ja hoor ben ook blij als ze op bed ligt (en slaapt).

Zeker nu we een stuk mobieler en actiever zijn.
    Kan er constant achteraan omdat mevrouw aan de vogelkooi zit, radio ineens harder zet en daar van schrikt of gevallen/vastzit ergens haha.

Je hebt toch ook wat tijd voor jezelf nodig.

Maar als je dan sochtends dat kamertje binnen gaat en ze zit/staat/ligt op je te wachten en dan verwachtingsvol kijkt wie er binnen komt das heerlijk ( zeker als je van je schoonmoeder hoort dat ze niet al te vrolijk is sochtends als zij haar uit bed gaat halen, daar heb ik geen last van).

7. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Ik ook! :)
    Je bent toch van 's ochtends vroeg tot 's avonds met die kleintjes in de weer.

Ik verlang nog het meest naar een keer 8 uur achter elkaar slapen. Maar ik vrees dat dat nog heeeeel lang gaat duren.

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vind t ook heerlijk als ze slapen, dan is het mamatijd! haha!

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier nog zon 1!

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Natuurlijk ben je blij als ze slapen. Het is toch logisch. Met alle respect maar niet alles hoort te draaien om kinderen, je bent er zelf ook nog hoor. Lekker quality time met je zelf of partner is minstens zo belangrijk. Zo kun je lekker weer opladen en vol met energie en vreugde de volgende dag weer met je kleintje bezig zijn.
    Je hoeft je er niet schuldig over te voelen hoor, is een normale reactie.

11. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik vind het ook heerlijk hoor. En nee, ik voel me er absoluut niet schuldig over. Overdag heb ik alle tijd voor mijn beide dochters, maar de avonden zijn voor papa en mama!

12. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Tuurlijk is het heerlijk als de kleine slaapt, je bent toch maar druk hoor met een kleintje (en rest van het gezin)...

Ik kom pas tot rust als ze allebei op bed liggen. Maar de volgende ochtend
    is het wel weer heerlijk dat vooral de kleine (grote komt duf het bed uit :) )
    met een big smile weer aan je laat zien het heerlijk vindt dat je er weer bent,
    en de dag weer gaat beginnen.

Tsja, je bent een mens en geen machine, toch?

13. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Heeeeeerlijk als ze op bed liggen! Het zijn schatjes, maar wij willen ook wel eens even tijd voor onszelf. Heel gezond lijkt me!

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik vind het ook altijd wel lekker, maar vandaag vond ik het fantastisch! De t*ring wat was meneer vandaag vervelend :evil:
    Niks was goed, zelfs niet lekker bij mama zitten.....
    Maar goed, morgen weer een dag! :D

15. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik heb dat ook hoor! Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Je bent de hele dag bezig met de kleine en dan 's avonds ... lekker even wat tijd voor jezelf! Heerlijk! Ik vind dat ook lekker, maar 's morgens ben ik ook weer blij als ik haar lach weer zie :D !

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben ook blij als ik ff tijd heb voor mezelf, maar dat mag ook niet te lang duren haha :) Maar ben nog blijer als ik haar 's ochtends weer uit haar bedje mag halen of als ze 's nachts wakker wordt om ff bij mij te drinken...

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh dat heb ik ook ja!
    Heerlijk als ik even mijn eigen gang kan gaan zonder dat ik meteen klaar moet staan voor madam ;)
    Ook al is ze helemaal niet zo veeleisend.
    Maar als ik naar boven ga om zelf te slapen en ik ruik haar geur, nou dan mag ze wel weer wakker worden!

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ìk hang bijna letterlijk de vlag uit als meneer 's avonds op bed ligt :)
    Heerlijk die tijd voor jezelf!

19. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    tijd voor jezelf is toch ook heerlijk
    even lekker ontspannen en doen waar je zin aan hebt na een hele dag zorgen voor je kindje(s) en de huishouding etc

20. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :D
    Voel me al gelijk niet schuldig meer ;)
    En nu........................mama en papa tijd! Heerlijk! Ha ha. Fijne avond meiden! ;)

Deel Deze Pagina