Blij voor een ander......en ik dan?

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Reduijn, 22 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reduijn

    Reduijn Lid

    11 feb 2014
    25
    0
    0
    Ik ben al een poosje een lezer van dit forum.
    Nu toch besloten om zelf eens een onderwerp te starten... Beetje lastig waar... Dan maar hier.

    Zal even in het kort mijn verhaal vertellen...
    In februari 2014 ben ik na het afbreken van onze zwangerschap bevallen van een zoon Bas.* met 23+6 wkn.
    Daarna zoizo 3 miskramen gehad met 6 tot 10 wkn....
    Nu zijn we voor behandeling en onderzoeken gestart in het Uz in Gent.
    We komen bij dr Peeters? Heeft iemand ervaring met deze arts?

    Vandaag vertelde mijn collega dat ze zwanger is.... Nog vroeg.... Maar ik kan het niet opbrengen om aardig en geïnteresseerd te doen.... Ik vind het zooo verschrikkelijk oneerlijk. Ik doe al 3 jaar alles wat ik ervoor moet doen. En zij is na 2 mnd meteen zwanger... (Nog met veel overgewicht ook).... Ben natuurlijk blij voor haar maar ook eigenlijk helemaal niet....
    Heeft iemand misschien tips voor mij, hoe ik het beste ermee om kan gaan of gewoon tips in het algemeen?

    Of iemand bekend met het uz in Gent of dr Peeters? Tips?
     
  2. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hoi Reduijn, wat een verdriet zeg!
    Als je mijn onderschrift leest, zie je dat onze verhalen een btje overeen komen. Ook ik heb een afspraak staan in Gent in april, maar het lijkt erop dat ik deze kan annuleren gezien ik weer zwanger ben geworden en lijk te blijven.
    Je gevoelens tov je collega zijn niks anders dan normaal. Ik heb deze ook, maar dan naar stellen binnen de vriendengroep. Heel vervelend, want daardoor is het contact minder. Maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Volgens mij begrijpen ze het wel, maar als niet, nou jammer dan.