Blije doos etc.

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Evelieveling, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Er zijn een aantal van die gratis dozen waarbij je na de geboorte een kaartje moet sturen anders krijg je de babydoos niet.
    Ik weet niet meer welke dozen dit zijn.
    Is dat die van felicitas of de blije doos van prenatal?
     
  2. faith82

    faith82 Actief lid

    5 jun 2006
    367
    0
    0
    Volgens mij beide niet.. Ik heb in ieder geval nooit mijn kaartje op hoeven sturen..

    Liefs
     
  3. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    nee blije doos van prenatal, etos (felicitas) en kruidvat krijg je gewoon vooraf als je hem aanvraagt. dus hoef je geen geboortekaartje voor op te sturen.

    je hebt wel dozen bijv van Jan Linders, C1000 en Plusmarkt die je pas krijgt als je in die winkels t kaartje inleverd. Wellicht is dat wat je bedoeld?

    Groetjes,

    Baby4me
     
  4. Niet meer actief

    Je moet wel aan Wij jonge ouders laten weten dat je bevallen bent, anders krijg je hun doos niet (is van Prenatal) en de tijdschriften tot een jaar na de geboorte. Kan gewoon via de website. Dan moet je inloggen, dan naar mijn gegevens en dan kan je aangeven dat Demelza geboren is. Als je al emails kreeg, heb je als het goed is ook een email gekregen met een link waarin je aan kunt geven dat je bevallen bent. Je kunt ook het geboortekaartje opsturen naar de Wij om alles door te geven, dan doe je meteen mee met een wedstrijd (iedere 500e inzending geloof ik krijgt een kledingsetje van Noppes). Staat voorin het tijdschrift bij de brieven-rubriek.

    Liefs, Tanya
     

Deel Deze Pagina