iedere nacht wakker vanaf 3 uur.Hoort dit ook bij de sprong?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by beagle78, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    Quinten is sinsa 5 dagen iedere nacht vanaf 3 uur klaarwakker.hij heeft dan om 23:00 z'n laatste voeding gehad en aangezien hij al veel drinkt(900-1000 cc) kan ik hem niet nog een fles gaan geven. Het is ook geen honger volgens mij want hij huilt niet. Het is meer jengelen en zodra ik bij hem kom is hij vrolijk en blij alsof het 8 uur s ochtends is.Luier is ook niet nat,tempertuur is goed. Er is gewoon echt niets aan de hand verder.

Als ik heb speentje geef en weer wegga is ie 20 minuten stil en dan begint ie weer en dit gaat dan door tot 6:30.Dan haal ik hem er van ellende maar uit terwijl hij normaal pas om 7:30 de eerste fles kreeg.
    Ook s morgens is hij niet hongerig en gaat hij rustig 10 minuten in de box liggen spelen als ik een flesje maak en een kopje thee zet.

hoort dit dan ook bij de sprong? Dit heeft ie nog nooit gedaan namelijk. Hij sliep vanaf 2 maanden al door.

Ik ben gewoon bekaf en overdag niet vooruit te branden...

wie spreekt me wat moed in...:)

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Dana heeft ook al 2 x gehad dat ze s'nachts ineens rond 3 uur wakker was terwijl ze al vanaf de eerste week doorsliep s'nachts. Zal idd wel een sprongetjes zijn ofzo.

Hier duurde het alleen maar steeds een dag of 3/4

3. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    hier dus inmiddels al 5 dagen. Hoop echt dat het snel voorbij is want ik vind het niet echt leuk meer zo. Heb vandaag het babyzwemmen maar laten zitten omdat we allebei gewoon te moe zijn.

mehh

4. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Ja ik kan het me helemaal voorstellen, slaapgebrek is echt niet fijn!

Hoop dat ze snel weer gewoon doorslaapt voor je

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier precies hetzelfde, al weken aan een stuk ik ben kapot :(
    Hier is het ook niet de tijd voor een sprongetje ofzo, en kan mezelf ook niet voorstellen dat zoiets zolang duurt... dus als iemand tips heeft graag :) ik lees mee..

6. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    op zich zou het wel de 4 1/2 maanden spromg kunnen zijn. Q is iets meer dan 2 week te vroeg geboren dus dan klopt het redelijk.

maar vraag me dan wel af hoe lang dit gaat duren.

7. LovelyDK

Mja idd.. hier kan het de 4.5 haast niet zijn.. K. is een week te laat maar dan nog geen 4.5 maand

8. kemjansen

kemjansen Actief lid

Nov 20, 2008
    162
    0
    0
    duidelijk een sprongetje. Bij ons duurt een sprongetje ongeveer 4-5 dagen. Ik vind het altijd erg typisch. Gaat het een periode heel goed, krijg je in een keer een dip periode. Wel merk ik van te voren en net erna nog wel wat, maar de echte sprong duurt hier 4-5 dagen.
    Heel veel succes/sterkte. Het is echt even een rotperiode waar je doorheen moet.

Gr Karin

9. LovelyDK

ja maar hier duurt het al veel veel langer als een sprongetje :( plus dat het geen ''sprongetjes-tijd" is..

10. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Ik lees graag even mee want mijn kleine man wil sinds afgelopen dinsdag ook zeer vroeg bediend worden (vanmorgen zelfs 04.15 uur), terwijl hij al vanaf 6wk doorslaapt :(: .
    Rara, ik denk en hoop dat het een periode is.

Wel vermoeiend he :( !

11. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    Onze kindjes zijn even oud ongeveer. Het zal echt wel een sprong zijn maar zo erg had ik het nog niet meegemaakt.

idd zeer vermoeiend ,maar we houden maar vol he :)

12. Jacobien

Jacobien Actief lid

Apr 8, 2008
    378
    0
    0
    Naar hé! Onze dame heeft nog nooit een nacht doorgeslapen en met nog 2 kids en een drukke baan, redelijk slopend. Dus het kan altijd erger, hi, hi. Wij geven haar altijd maar een flesje, de beste en vooral snelste manier om iedereen weer te laten slapen. Ik hoop voor je dat Quinten snel weer doorslaapt

13. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    Hielp dat nou maar hahaaha dat hebben we al geprobeerd :)

14. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Afgelopen nacht kwam mijn kleine veelvraat om de 4 uur :confused: !
    Pfff ik hoop echt dat hij snel "uitgesprongen" is.
    Gisteren zat ik op 7 voedingen ipv 5 en vandaag al op 3.....

15. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn zoontje is net zo oud ongeveer en is ook weer sinds een aantal dagen vroeger wakker of 's nachts dat hij ineens aan het jengelen is. Gelukkig is hij wel snel stil of mocht hij echt blijven huilen dan geef ik hem een aai over zijn bol en een speentje en dan slaapt hij gewoon weer door!

Maar dit is echt wel de 26 weken sprong en deze kan namelijk al met 22 weken beginnen. Mijn zoontje slaapt altijd goed door van 20.00 uur tot 7.30 uur (soms nog langer en soms iets vroeger) maar nu is het een aantal dagen iets voor 6 uur of soms hoor ik hem 's nachts even huilen.

Mijn zoontje heeft altijd tijdens sprongetjestijd dat hij slechter slaapt 's nachts dus ik ben er van overtuigd dat het die sprong is.

16. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    hm ik was in de veronderstelling dat dit de 19 weken sprong nog was omdat hij 21/2 week te vroeg geboren is.

de 26 weken sprong is de 6 maanden sprong? daar lijkt het me nog wat vroeg voor toch?

17. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou de 19 weken sprong is hier al voorbij en bij mijn zoontje is het echt de 26 weken sprong! Hij is 1 dag te vroeg geboren dus het is hier echt de 26 weken sprong.

Maar de 19 weken sprong kan het dan bij jullie wel zijn hoor. Mijn zoontje heeft vanaf 16 weken tot 18 weken last gehad van de 19 weken sprong en toen was het over en nu vanaf een paar dagen weer last van de volgende sprong. Gelukkig is hij verder heel vrolijk en merk ik het niet aan hem, het is alleen 's nachts wakker worden of vroeger wakker zijn.

18. Dolce83

Dolce83 Lid

Sep 28, 2007
    74
    0
    0
    Mijn dochter is nu 19 weken en wordt al 3 weken wakker om 04:00 uur.
    Ze gaat dan " zingen" en beetje huilen, we laten haar een half uur soms langer gaan.
    Uiteindelijk valt ze weer in slaap om om 06:00 uur weeeer wakker te worden, dan geef ik haar maar de fles.
    Ze doet dit nu al 3 weken, terwijl ze normaal om 23:00 uur de laatste fles en de eerste om 07:30 kreeg.
    Hopelijk gaat ze snel weer normaal doorslapen...

19. LovelyDK

Pff nou hier is de 19 weken sprong ook volop aan de gang geloof ik.. vanaf uitgetelde datum is hij 16 weken dus het zou goed kunnen... vannacht spoken vanaf 02:30 :confused: om gek van te worden..

20. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    mischien is het een domme vraag, maar wat word er precies bedoeld met een sprong? Is je kind dan een paar dagen uit z'n doen door een 'sprong'in z'n ontwikkeling ofzo? Heb er zelf nog niks van gemerkt...

Share This Page