Bloed, oud bloed en slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daphne, 31 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Heb eigenlijk geen idee waar ik dit neer moet zetten, dus moddies, ik zie het wel als het verplaatst is :)

    Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden. Het was niet zoveel als anders, maar ook niet zo weinig dat ik denk, misschien is het wel raak. Zondag tot en met woensdag had ik (licht) bloedverlies. Sinds donderdag ochtend toen ik wakker werd heb ik buikpijn. Niet veel en niet constant, maar vooral als ik me ontspan. En sinds donderdag heb ik bruinverlies. Maar best veel. Vandaag was het een inlegkruisje goed vol, met daaromheen nog slijm. Iemand dit wel eens gehad??
     
  2. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja dat heb ik nu ook en vorige maand had ik dat ook al...zelf een keer midden in mijn cyclus had ik last van dat bruine oude bloed...irritant hé?
     
  3. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als jullie pas sinds kort zijn gestopt met de pil denk ik dat jullie lichaam nu een beetje aan het "ontpillen"is.. in ieder geval heel heel veel succes.. :D
     
  4. Loes

    Loes Actief lid

    1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Hoi Daphne,

    ik heb precies hetzelfde als jij hebt. Maak me ook beetje zorgen...en je leest allemaal verhalen van mensen die wel zwanger bleken te zijn ondanks hun menstruatie. Ik wodrt er best onzeker van, maar ga ervan uit dat het niets is.

    Groet,
    Loes
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hoi Loes. Ik geloof ook niet dat ik zwanger ben. Maar ik heb er dus constant buikpijn bij en daar maak ik me wel wat zorgen over.
     
  6. Loes

    Loes Actief lid

    1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Ha Daphne,

    Er buikpijn bij hebben is wel irritant. Ik heb juist helemaal géén ongi buikpijn. Wel lekker hoor, maar ook wel weer raar. Ik heb normaal altijd de eerste dagen buikpijn.

    Heeft de ongi nog doorgezet, of heb je nog steeds bruinverlies met slijm. Bij mij wil het niet echt doorzetten. Nu al twee dagen alleen een inlegkruisje in. Maar mijn bruinverlies is opgehouden, het is nu heel licht rood van kleur.

    Liefs Loes
     

Deel Deze Pagina