Bloed, te klein vruchtje, wel hartje, niet gered

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rooz86, 1 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooz86

    Rooz86 Bekend lid

    12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Mijn verhaal voor de meiden die in onzekerheid zitten en zoeken naar verhalen over bloedverlies, maar wel een hartje en hoop..

    6 weken geleden kwam ik erachter dat ik eindelijk na ruim 2 jaar zwanger was. Wat waren we blij en wat was het spannend.
    Na 2 weken eerste echo, vroege echo omdat het zo lang had geduurd voor het was gelukt. Er was (nog) geen hartje en liep ongeveer week achter op wat het moest zijn. Er was nog hoop maar ik was zo verdrietig.
    Die dag begon ik te bloeden en een week lang veel bloed, stolsels en weefsel verloren.
    10 dagen later voor controle of het schoon was, ik bloedde nog elke dag maar een beetje. Er was een hartje! Niet heel duidelijk, maar het zat er nog.
    Weer een week later voor controle, nu was er echt een hartje! Maar ik bloedde nog steeds en het kon beide kanten op gaan.
    Deze week weer voor controle en nu was het helaas niet verder gegroeid en het hartje was gestopt.
    Was een verschrikkelijke tijd en weken van onzekerheid. Ben blij dat we het nu zeker weten en hoe verdrietig ook, het heeft niet zo mogen zijn..

    Sterkte alle meiden die nog in onzekerheid zitten of dit ook hebben meegemaakt..
    Ik hoop dat er ook verhalen zijn waarbij het wel goed is afgelopen!

    Ons sterretje straalt hoog in de lucht.
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte!

    Ik heb t bij mijn zoontje gehad en dat loep wel goed af. En nu net missed abortion gehad, dus geen bloedverlies maar wel onzekere echo's.
     
  3. Rooz86

    Rooz86 Bekend lid

    12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Gek zeg hoe het kan lopen.. dank je, jij ook veel sterkte
     
  4. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ook een hartje maar de groei liep een week achter. Uiteindelijk gestopt bij 9 weken.

    Nu weer zwanger, veel bloedverlies maar echo’s zijn goed. Dus afwachten.

    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
     
  5. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Veel sterkte met dit verlies!
     

Deel Deze Pagina