Hoi, ik heb een vraagje. Ik ben net gestopt met de pil en weet dus niet hoe mijn cyclus precies verloopt. Ik ga steeds maar even uit van 28 dagen. Je zou dan je ovulatie op de 14e dag moeten hebben, dat was gister. Eerst had ik wat blodverlies en daarna wat steken in mijn onderbuik. Het leek erg te voelen als een ovulatie. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand ook bloedverlies (heel weinig, meer bruin dan rood) tijdens de ovulatie? Oja, heeft iemand ervaring met de sensitesten. Die zou je 6 dagen van te voren al kunnen gebruiken. Alvast bedankt voor de reacties! X
Klinkt heel erg als een ovulatie. soms kun je wat roze slijm hebben en soms slijm met wat bloed en die steken passen er heel erg bij. ik ben dus ook met de pil gestopt 12 dagen geleden, maar moet zeggen dat je lichaam ook gewoon ontregeld kan zijn en dat het dan lijkt alsof je zwanger bent. toch denk ik bij jou eerder aan een eisprong!
Ja, ik dacht het ook. Maar ik ben ook al aan het temperaturen, maar na mijn 'vermoedelijke ovulatie' is mijn temperatuur heel wisselend. Niet hoog zoals je overal leest. Het komt niet boven de 36.7 uit. Vreemd he. :
ja heel vreemd met die temperatuur, datzelfde verhaal heb ik ook nu!bij mijn eerste had ik trouwens precies als jij steken en beetje bloedverlies. 2 weken later bleek ik zwanger!hoop voor je dat je zwanger bent geraakt! cheyenne
Ik hoop t. Ik vind het zo moeilijk om los te laten. Je weet dat het bijna nooit meteen lukt en dat als je er te veel mee bezig bent het al helemaal niet lukt, maar toch... A.s. dinsdagavond ga ik samen met mijn man een test doen (als ik nog niet ongesteld ben geworden). Blijft lastig een dag voor een test uit te kiezen, aangezien ik mijn normale cyclus nog niet ken. Maar...hopelijk heb ik hetzelfde als jij. Hoewel ik verder geen tekenen heb die erop wijzen dat ik zwanger ben, bijv. pijnlijke borsten, ofzo. Had jij dat wel toentertijd? Liefs Marisse