Bloeding.. Maar testen lopen op

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door metans, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw
    Van de week een berichtje gepost dat ik een heel licht posi test had. Nog niet neergezet of dag erna erge bloeding, wat kramp en wat stolsels. Niet erg extreem overigens. Bloeding is nu zo goed als opgehouden. Beetje buikpijn. Had toevallig nog testen in huis dus gister 1 gedaan loopt op. Vanochtend ook meteen knal posi. Weet wel dat HCG nog enige tijd in je lichaam blijft maar als je een MK gehad heb loopt het dan ook op? Nja maandag maar afspraak gemaakt bij huisarts. Dan zien we wel veder (ben er nuchter onder hoor.. heb er al zoveel meegemaakt dat het bijna gewoon wordt zucht)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Was die streep toen ook zo licht als op deze? Want dn denk ik nog van de HCG die je toen had..
     
  3. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw
    Die waren nog lichter. Was echt soort van tuurstreep. Ze worden juist donkerder en beter zichtbaar
     
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    Een bloeding hoeft niet te betekenen dat het een miskraam is. Zou even kijken of je testen blijven oplopen.
     
  5. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik zou even afwachten of de testen nog meer gaan oplopen
     
  6. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    In januari vorig jaar had ik een (dacht ik) normale menstruatie... Voor nod nog negatief getest dus dacht er niks van. 2 weken later bloedde ik weer met pijn, toen een knal positieve test en angst voor een bbz. Helaas was dit dus een miskraam die 2 weken later op gang kwam met nog een bloeding. Kijk vandaag nog eens met een test hoe nu dan is. Ik vind de test die je geplaatst hebt nog niet echt een knaller hoor. Kan imo nog alle kanten op!
     

Deel Deze Pagina