bloeding met 9 weken zwangerschap gehad. wie ook?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door 81kaatje, 16 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    hallo dames,

    wie kan mij een beetje gerust stellen?
    ik heb gisternacht en ochtend behoorlijk wat rood bloed verloren, ook had ik buik en rugpijn.
    het bloeden stopte verder in de ochtend.

    bij de gynaecoloog zag ik gelukkig dat alles goed was, wat ik totaal niet verwachte.
    ze zag wel bloed in de baarmoeder en zei dat het wat onrustig was.
    ze vertelde dat het bloedverlies wel vaker voorkomt bij dit termijn en ik me niet al te veel zorgen moet maken, maar dat ze ook geen zekerheid kan geven.

    ik herken dit dus absoluut niet van mijn eerdere zeangerschappen en maak me dus toch nog wel wat zorgen.
    ik heb nu nog af en toe wat bruin verlies.

    iemand positieve ervaringen?

    lieve groet kaatje
     
  2. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Bij de eerste kreeg ik 2x een bloeding, met 5 en 7 weken. Die van 5 weken was ook met stolsels en duurde een week, elke dag een beetje en ook rood bloed. Met 7 weken heb ik me meteen ziekgemeld en gaan rusten, bloeden stopte toen na een dag.

    Kan altijd twee kanten op. Ons manneke alweer drie nu.
     
  3. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    dank voor je reactie.
    gaven ze ook een reden. ?

    ik hoor veel over gesproken vaatjes en baarmoedermond, maar niet over bloedingen in de baarmoeder zelf.
     
  4. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met verlies van rood bloed, maar wel met bruinverlies. Wegens meerdere miskramen kreeg ik een extra echo en hierop bleek dat er wat bloed rondom de baarmoeder zat. Dit zou het bloedverlies kunnen verklaren en anders zou het inderdaad een gesprongen bloedvaatje zijn. Het is dus niet helemaal hetzelfde als bij jou, maar na 4 dagen stopte het en de week erna kwam het nog voor een dag terug en sindsdien is het weggebleven en gaat nog steeds alles heel goed! Hopelijk is het voor jou ook onschuldig en is het snel voorbij!
     
  5. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Nee, reden hebben ze t nooit over gehad. Ikzelf denk dat het misschien een tweeling is geweest. Maar dit is puur speculatie.
     
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Ik kreeg een hevige bloeding met 12 weken (had geen pijn). Bij de Urgence werd er geen oorzaak gevonden , zoon zag er goed uit. Een paar dagen later bij de vk zag ze dat de placenta volledig over de bmm lag en dat de bloeding hoogstwaarschijnlijk van de placenta kwam.
     
  7. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    fijn om te lezen dat het in jullie situaties goed is afgelopen, het kan dus wel!
    probeer er wat meer vertrouwen in te hebben.

    dank meiden
     
    KleineLai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina