Bloeding op Echo te zien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lisa84, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Ik ben vandaag naar het ZH geweest voor mijn eerste echo van deze zwangerschap,
    ik ben 2x eerder zwanger geweest maar heb nooit een kloppend hartje gezien, NU wel! Dus ik ben echt blij..
    maar op mijn echo was ook bloed te zien..
    wie heeft dat ook mee gemaakt?
    die vrouw van de echo zei dat het goed kan gaan maar als nog ook fout..
    ik heb een foto er van in me album dan kan je het zien.. die rechter donkere vlek is het bloed.

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hoi lisa..

ik heb het zelf niet meegemaakt maar iemand anders wel op een andere forum waar ik ook zit.
    bij haar was het onschuldig, wel bleef ze steeds bloed verliezen terwijl het vruchtje zich gewoon goed ontwikkelde en met 13 weken was de vlek weg.
    ik geloof dat zo'n vlek een hematoom heet. dus misschien kan je info erover opzoeken via google.

ik hoop dat je kleintje gewoon blijft leven en je straks een heel mooi kindje in je armen mag sluiten.

Liefs Marije

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja hoor ik heb het mee gemaakt zoiezo tot 13 weken
    maar kan ook bruinbloed nog zijn zoals bij mij.
    en met 16 weken heb ik ook een grote bloeding gehad en alles was nog goed
    dus dat zegt niets of het fout kan gaan

4. Niet meer actief

Bij mij op t forum typt een meisje mee die het ook heeft gehad.. een hematoom waardoor ze bloed bleef verliezen

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb het ook gehad met nagéamo geen zorgen maken de kleine ligt er ver buiten wel kun je na verloop van tijd bloedverlies krijgen schrik dan niet doordat de kleine groeit duwt hij als het ware het bloed weg

groetjes nathalie ;)

6. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Ohh gelukkig :) ik heb namelijk heel veel echos van andere mensen gezien maar nog nooit met een bloedplek er op..
    het zal vast goed gaan denk ik door jullie verhalen..

Thanks allemaal..

xx

7. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik had hetzelfde, alleen lag de hematoom om het vruchtzakje en verloor tot 20 weken bloed, gelukkig is alles goedgekomen.

8. Niet meer actief

Yep, ik heb dit ook gehad. Dit is een hematoom.
    Ik vind het alleen zo raar dat bij jou gezegd werd dat het goed kan gaan maar ook fout. Bij mij zei de echoscopiste juist dat dit vrij vaak voor komt en het absoluut geen reden tot paniek is. Alleen als de bloeding bóven de vrucht+vruchtzak zit is het wel risicovol omdat het vruchtje dan mee naar buiten zou kunnen komen.
    Tuurlijk kan het goed of fout gaan, dat kan áltijd met of zonder hematoom.

Ik had zelfs 2 hematomen en heb hééél veel bloed verloren en ben momenteel 26 weken zwanger!
    Wel moet ik erbij zeggen dat mijn hematomen een stuk kleiner waren dan die van jou.

Deel Deze Pagina