Bloeding toch nog zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ilse12345, 27 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse12345

    Ilse12345 Lid

    27 okt 2018
    8
    1
    1
    Vrouw
    Dag Dames,
    Ik heb rond gekeken op het forum maar ik vond niet direct hetzelfde verhaal terug.

    Ik ben nu net 6 weken zwanger. Donderdag kreeg ik smiddags zonder aanleiding hevig bloedverlies met 1-2klonters zonder krampen. Ik heb mijn huisarts gebeld en die verwees me meteen door naar spoed. Daar werd mijn bloed genomen en kreeg ik een inwenige echo. Mijn HCG waarden was 28.000. Op de echo was het vruchtje nog te zien. De gynecoloog raadde me aan om maandag terug te komen in de hoop dat het hartje dan zou kloppen en het vruchtje al wat groter was. Ik heb die dag ong. 2uurtjes gebloed daarna geen felle bloeding meer. Enkel bruine afscheiding. Vandaag heb ik wat roosachtig slijmverlies. Ik heb geen echt buikpijn gewoon wat zeurende pijn aan men lies. Ik ben wel steeds erg vochtig. Ik wordt emotioneel gek van de onzekerheid. Heeft iemand dit ook ooit ervaren. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel zo gehecht zou raken.
     
  2. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Hebben ze verder niets gezien? Geen idee waar de bloeding vandaan kwam? Ik heb zowel bij deze als de vorige zwangerschap bloedingen gehad (hematomen).
     
  3. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik had rond de 6 weken ook een bloeding.
    Duurde ongeveer een uur en was daarna over. Een week later een echo gehad waarbij het hartje mooi klopte. Helaas is het 2 weken later alsnog een miskraam geworden.

    50 procent van de bloedingen tijdens een zwangerschap is een indicatie dat het mis gaat lopen, maar 50 procent gaat positief verder en bevalt van een gezond kindje. Helaas zegt een bloeding dus niks concreets. Ik trok helaas aan het kortste eind en ik hoop dat het voor jou positiever uitpakt!
     
  4. momim

    momim Niet meer actief

    Sterkte met afwachten, helaas kun je niets anders doen in deze fase ondanks dat dat emotioneel slopend is. Het kan beide kanten opgaan, het is in ieder geval een goed teken dat bloeden is gestopt en baby op de goede plek zat! En hoe ver je bent ten tijde van de miskraam zegt niets over hoe gehecht je er al aan kunt zijn, heel normaal dat je je zo *** voelt
     
  5. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb het beide zwangerschappen gehad. Bij de eerste alleen roze en bij de tweede 3 heftige bloedingen met stolsels en krampjes. Dat was rond de 7/8 weken. Hier was het een hematoom
     
  6. Ilse12345

    Ilse12345 Lid

    27 okt 2018
    8
    1
    1
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties dames. Vandaag weer steeds een beetje bruin bloed. Ik hoop morgen iets meer te weten
     
  7. Ilse12345

    Ilse12345 Lid

    27 okt 2018
    8
    1
    1
    Vrouw
    Vandaag bij de gynecoloog geweest. Ik ben 6 weken en 2 dagen en kreeg een inwendige echo waarbij we duidelijk een hartje zagen kloppen prachtig gevoel al ben ik wel nog wat bezorg. Ik moet gelukkig niet meer werken en doe het de komende weken rustig aan.
     
  8. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Hopelijk blijft de zwangerschap goed verlopen en eindigt het niet hetzelfde zoals bij mij. Ik duim voor je!
     

Deel Deze Pagina