Bloeding

Discussie in 'Miskraam' gestart door Piep15, 18 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piep15

    Piep15 Lid

    14 dec 2018
    55
    27
    18
    Vrouw
    hoe verliep de miskraam bij jullie??

    Verloskundige is net weg
    Heftige bloeding gehad uit het niets
    (Begon in de supermarkt) dacht dat ik in mijn broek stond te plassen
    Ben wijdbeens de winkel uitgelopen en halfstaande met de auto naar huis

    Alles zat onder veel stolsels grootte van een lychee of grote aardbei
    Iedere 10 minuten verband vol!
    Dit duurde 2 uur!
    Nu wordt t iets minder
    Maar nogsteeds zware verbanden

    Hoe hebben jullie dit en hoe gaan jullie ermee om?
     
  2. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Allereerst: sterkte met het verlies! Een miskraam is emotioneel en lichamelijk zwaar.. hopelijk kun je het een plekje geven. Zo heb ik een armbandje met sterretje er aan om het kindje te herdenken en heb ik het vruchtje begraven in het park.

    Ik heb over het verloop van mijn miskraam geschreven in m’n blog. Daar ook hoe het verlopen is. Mijn miskraam duurde een week, eerst dagen krampen, veel bloedverlies en stolsels en toen de laatste dag weeen en persdrang waarbij ik een vruchtzak met vruchtje verloor. Ik was 10 weken zwanger, dus daar kan misschien wat verschil in zitten.

    Sterkte verder!
     
    MissMorrow vindt dit leuk.
  3. Ilse12345

    Ilse12345 Lid

    27 okt 2018
    8
    1
    1
    Vrouw
    Dag piep15,

    Ben je ook naar je gynecoloog gwst of vroedvrouw? Ik heb namelijk met 5w4d hetzelfde meegemaakt (veel bloed, klonters en dit 2u ongeveer daarna is het bloeden gestopt) en meteen naar spoed gegaan. Zij zagen nog een dooierzak en vruchtzak. 4dagen later mocht ik terug gaan en toen zagen we het hartje voor de eerste keer kloppen. Ook op mij 8-weken en 12-weken echo was alles ok. Na de bloeding heb ik wel nog 14dagen last gehad van oudbloedverlies. Ik wil je geen valse hoop geven en wens je veel sterkte wat het ook mag zijn het blijft een angstige tijd!
     
    Piep15 vindt dit leuk.
  4. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Sterkte! Wat erg zo spontaan in de winkel. Neem goed de tijd ook om lichamelijk bij te komen. Laat ook over een week nakijken of alles goed schoon is! Zolang je bloed mag je niet in bad/zwemmen/geen seks en geen tampons gebruiken ivm infectiegevaar.
    Het mentale herstellen duurt helaas het langst. Praat er veel over met mensen en neem tijd om te rouwen.
     
  5. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Wat een nare ervaring zo vlak voor de feestdagen. Sterkte met de verwerking.

    Mijn miskraam van vorige week kwam al op gang op dinsdag met lichte bloedingen en op zaterdagochtend zette het door en verloor ik veel bloed en stolsels. Ik heb het vruchtzakje niet eens gezien, daar was het nog te klein voor (6 weken zwanger, maar vruchtzakje van 7,8 mm). De bloedingen hielden 5 dagen aan en toen ik op de vijfde dag de vk bezocht zei ze dat alles leeg en schoon was en mijn baarmoeder zich al klaarmaakte voor de volgende cyclus.
     
  6. Piep15

    Piep15 Lid

    14 dec 2018
    55
    27
    18
    Vrouw
    T was al bevestigd door verloskundige helaas
    Wat fijn dat t bij jou goed is gekomen
    Spannende tijd!
     
  7. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Hallo,

    Wat een vervelende situaties. Ik ben sinds 3 januari erachter xat ik zwanger ben. Gisteren de vk gebeld en bleek ik 5 weken zwanger te zijn. Vanmorgen naar de toilet geweest en was toen nog steeds niet ongesteld. Had nog steeds gespannen en pijnlijke borsten. Rond 12:30 moest ik naar de toilet en bij het afvegen ineens helderrood bloed. Ik schrok mij kapot. Na 2 uurtjes heb ik toch de vk gebeld, ik moest van haar afwachten want zij vertelde mij dat er ook een vaatje gesprongen kan zijn. Ik moet mijn bloedverlies goed in de gaten houden. Ze belt mij vrijdag terug. Maar als ik maandverband voor heb dan zit er na een half uur niet veel bloed op, maar als ik afveeg weer wel. Er zitten geen stolsels in ofzo maar echt helderrood bloed. Is dit een voorteken van een miskraam? Ben zo bang en nu nog wachten tot vrijdag.
     
  8. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dag @Vlinder1083

    Eerst en vooral, misschien is het handiger als je even een ander topic opent met je eigen verhaal.

    Daarnaast, ik had je topics over je testen een beetje gevolgd, en die zagen er al niet veelbelovend uit. Je HCG lijkt niet te stijgen zoals het moet. Als je dan ook nog een bloeding hebt, dan denk ik dat je er van moet uit gaan dat het niet goed zit, hoe naar dat ook is!
    Wat je eventueel nog zou kunnen doen, als je HA dat ziet zitten, is met twee dagen tussen bloednames laten doen om te kijken of je HCG stijgt.
     

Deel Deze Pagina