Als je een bloeding hebt in het midden van je zwangerschap is dat normaal? En is dit schadelijk voor het kindje??
Inderdaad altijd contact opnemen met je verloskundige. Er kunnen verschillende oorzaken voor zijn, dus niet mee blijven lopen. Kwebbel
hoi Ik zou het ook niet weten , heb jij een bloeding ? laat je even weten wat de verloskundige zegt . sterkte yvonne
Tis eventjes Jelle --> Een vriend van lore: Matthijs (haar vriend) is een uur geleden met haar naar het ziekenhuis gereden. En ze zijn momenteel allemaal onderzoeken met haar aan het doen. Waarschijnlijk moet zij deze nacht daarblijven.
Eigenlijk hoor ik hier ook thuis hoor. Mijn vriendin is 3 maanden geleden bevallen van onze zoon senne!!!
Tja het is vroeg, maar als jullie er alletwee gelukkig mee zijn en t gaat goed, wie kan er dan wat van zeggen... waarom maak je niet zelf een naam aan, dan kan je misschien in een nieuwe topic vertellen hoe je tjullie t allemaal beleefd hebben, jullie zijn dan wel jonger, maar voor velen van ons is dit t eerste kindje, en ik ben reuze benieuwd hoe het anderen vergaat! (tenminste als je dat wilt natuurlijk!!)
Ja ze hebben net gebelt. Lore moet ginder blijven voor dat ze alles nog goed in het oog kunnen houden. En mag morgen waarschijnlijk naar huis als ze de uitslag van de testen hebben gezien.
Lore en Matthijs zijn momenteel weer in het ziekenhuis. Ze zijn al te weten gekomen dat er niets aan de hand is met hun kindje. Maar nu denken de verpleegsters dat de oorzaak bij Lore zelf ligt. Dus nu moet lore ook nog een paar onderzoeken ondergaan. En moet nog tot 2 uur in het ziekenhuis blijven ongeveer.
Ik heb er totaal geen idee van. Ons ellen krijgt heel soms een telefoontje van Lore maar da is dan ook heel kort.