Bloedingen na knippen neusamandel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Corine1982, 17 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corine1982

    Corine1982 Actief lid

    8 jan 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie hiervan!

    Mijn dochter van 5,5jaar oud heeft al vanaf haar geboorte last van haar longen. Ook ademd ze al die tijd door haar mond en snurkt heel erg. Als er neefjes of nichtjes komen logeren willen ze absoluut niet bij haar zo hard klinkt het.
    Nu dachten we dat het probleem was opgelost. De schoolarts vertelde dat haar gehoortest heel slecht was en werden doorgestuurd.
    De kno begon een vragenlijst te stellen en onderzoekjes te doen en hij vertelde dat haar neus amandel eruit moest en buisjes.
    De kinderarts waar we naartoe gingen voor controle zei ook meteen moeten de amandelen niet verwijderd worden en ik vertelde het verhaal van de kno. Ook gingen ze haar bloed controleren op allergieën en deden ze meteen tijdens de narcose.
    Sinds dat ze haar neusamandel hebben verwijderd klaagt ze over keelpijn en kan ze moeilijk slikken als ze warm eet. Haar rechter keelamandel is ook erg groot en eerst vertelde ze mij dat het kwam van de operatie omdat haar neusamandel heel erg groot was. Zo groot hadden ze nog nooit gezien. Nu zijn we inmiddels 4weken verder en nog steeds heeft ze pijn in haar keel, regelmatig snachts bloedneuzen, slik problemen bij warm eten, en ze snurkt nog steeds. Ook is ze sinds de ingreep onwijs verkouden. Ben inmiddels terug geweest bij de kno arts eerder dan gepland en hij zei dit is onverklaarbaar en zal wel nog steeds van de operatie komen. Moeten maar naar logopedie om te leren slikken.Hij zag niet in dat haar keelamandelen er ook uit moeten maar hij wil haar perse zelf over 5weken terug zien. Hij wilde dan met mij bespreken of hij er wel of niet uit moet. Ik vind dit niet de keus aan mij maar vroeg hem ook of ze dit niet meteen hadden nagekeken. Nu kreeg ik van de kinderarts de uitslag van de allergietest en die zeg doodleuk tegen me waarom zitten die keelamandelen er nog steeds in. Hadden ze beter er ook uit kunnen halen maar ja dat moet je maar overleggen met de kno!

    Wie kan mij vertellen of die bloedneuzen etc normaal zijn, en wat zouden jullie doen als jij voor dit besluit staat. Ik vind en heb het ook tegen de artsen gezegd dat hun moeten doen wat hun het beste lijkt en niet wat mij het beste lijkt. Maar zoals het er naaruit ziet mag ik zelf deze beslissing nemen.
     
  2. Onyx

    Onyx Bekend lid

    10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat de keelamandelen er ook uit moeten. Zonde dat ze dat niet gelijk hebbwn gedaan, nu moet ze nog een keer onder narcose. Maar goed, toendertijd had ze geen klachten dus was er ook geen reden om ze er uit te halen. Ik weet wel dat neusamandelen niet zo lang horen door te bloeden. Bij mijn zoon heeft het nog 1 dagje een klein beetje gebloed maar meer niet. Ik zal toch aandringen om wat meer onderzoek bij de kno als ik jou was
     

Deel Deze Pagina