slecht drinken..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bar, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    sinds zaterdag drinkt daisy slecht..
    zaterdag heeft ze ongeveer 200 max binnen gekregen, de rest ging er direct weer uit.
    zondag bleef alles erin en kreeg ze ongeveer 300 binnen. vandaag heeft ze 450 op tot nu toe..
    en ik ga haar vanavond nog 1 fles aanbieden.
    normaal krijgt ze 4 x 200
    kan het zijn dat ze gewoon beetje ziekjes is? of zal ik morgen de ha bellen?
    het cb heb ik gebeld maar daar werd ik niet veel wijzer van. die zeiden als het zo blijft de ha bellen, maar dat et ook tandjes konden zijn. maar ze drinkt al meer dan het weekend.
    wat denken jullie?
     
  2. cam

    cam Bekend lid

    17 dec 2006
    572
    0
    0
    Ik zou de HA bellen. Als je twijfelt altijd bellen.

    Hoe zijn de plasluiers?

    Mijn dochter dronk vorige week ook slecht, HA gebeld, maar er was niets aan de hand. Ze had geen koort, maar wilde gewoon niet drinken. Ik zag wel witte puntjes op haar onderkaak, dus wie weet...Zo lang ze 500 cc per dag dronk (ze is 3 maanden) en genoeg plasluiers had, was er niets aan de hand.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    1 of 2 dagen mág, anders zal ik naar de ha gaan.. Gewoon ook voor je eigen gemoedsrust. En let idd op de plas/poepluiers en of ze suf overkomt oid.
     
  4. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    meis, niet te lang wachten hoor! Onze kleine meid heeft het rota virus gehad en wou ook 3 dagen nauwelijks drinken, ze had er ook diarree bij en moest overgeven. Maar Britt had dus na 3 dagan al uitdrogingsverschijnselen. En dat wil je niet meemaken hoor!
    (ik wil je niet bang maken hoor, maar als je het niet vertrouwd gewoon naar de HA gaan)

    Hier een paar tips:
    -als je kindje nog lekker fris en alert wakker wordt, is er niets aan de hand, als ze duf zijn is de suikerspiegel (als gevolg van te weinig melk) te snel gedaald en kunnen ze in het ergste geval bewusteloos worden
    -hou de plasluiers in de gaten
    -huilt ze nog met traantjes? dan heeft ze nog "vocht over"
    -misschien ORS alvast halen (medicijn tegen uitdroging)

    Maar nogmaals; kleintjes drogen sneller uit dan je denkt, dus ik zou voor de zekerheid naar de HA gaan.

    succes meid!
     

Deel Deze Pagina