Bloedneus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loeki2, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika heeft vandaag een bloedneusje gehad, op haar eerste dag op het KDV. Waarschijnlijk door de verkoudheid. Apotheek had me geadviseerd een neusspray te gebruiken omdat ze ook moeite had met drinken. Nu heeft ze van die spay waarschijnlijk een bloedneusje :cry: zo zielig. morgen om 9 uur naar de HA, lekker begin op mijn allereerste werdag.
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Mijn vader en man hebben hier ook regelmatig last van vooral in ruimtes waar airco's en/of verwarmingen aan zijn.
    Ze krijgen dan zo'n droge neus dat deze gewoon begint te bloeden.
    Bij beide helpt het om gewoon zo af en toe wat water in de neus te sprayen.

    Groetjes Anita
     
  3. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn man heeft het ook heel vaak, dus misschien heeft ze er ook wel aanleg voor.
     
  4. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Aah wat sneu voor je meissie zeg :( Hopelijk krijgt ze er niet meer of vaker last van!
     
  5. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ze waren op het KDV flink geschrokken en hadden gelijk mijn man gebelt, want ze hadden nog nooit een baby met een bloedneus gehad.
     
  6. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoe is het nu met Annika's neusje?
     
  7. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ze is vanmorgen bij de HA geweest, de bloedneus komt door de verkoudheid, niet door de neusspray. We moeten dus ook niet raar opkijken als het nogmaals gebeurt.

    Het komt niet vaak voor op deze leeftijd, maar het is niets om ons zorgen over te maken.
     

Deel Deze Pagina