bloedprikken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leeuw, 3 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw

    leeuw Lid

    30 jan 2006
    71
    0
    0
    Hoi Hoi,

    Heb effe een vraagje heeft er iemand wel eens bloed laten prikken om te kijken of je zwanger bent zo ja, hoelang duurde het voor je de uitslag had?

    liefs mij
     
  2. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dag Leeuw,

    Ben toevallig vanmiddag bloed wezen prikken vanwege langdurige duizeligheidsklachten. Er zijn verschillende buisjes bloed afgenomen en over 4 dagen ongeveer kan ik de dokter bellen. Nu weet ik alleen niet zeker of daar ook aan af te lezen is of ik zwanger ben, mijn dokter is niet zo duidelijk. dus dat wacht ik nog even af.
     
  3. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai ....ik heb bloed laten prikken op HCG ( dus om te kijken of je zwanger bent) ...na een paar uur had ik de uitslag ;) ..dit ging wel via de gyn. als je het via huisarts laat doen ...dan duurt het een paar dagen ...hoop dat je hier iets aan hebt
    greetz asjuh
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb het nu 3 x via de huisarts laten doen en iedere keer had ik de dag erna de uitslag.
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Dus dat bloedprikken duurt per huis arts verschillend zo te lezen :rolleyes:

    Groetjes Joyce
     
  6. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Bij mij is er niet specifiek getest op zwangerschap, meer op het duizelig zijn. Hopelijk is daar ook uit af te leiden of ik al dan niet zwanger ben, maar goed dat hoor ik dus met een paar dagen.
     
  7. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hoi Leeuw,

    heb je al bloed laten prikken??

    liefs,
    Neeltje
     

Deel Deze Pagina