Sorry voor het onderwerp maar er zat net een mega bloedprop op m'n maandverbandje.. Ik ben 3 weken geleden bevallen,is dit normaal? Vast wel,maar vraag het me af of het herkenbaar is.
Hoe mega? Ik heb van mijn vk begrepen dat je de eerste week echt grote stolsels mag verliezen, maar daarna moeten ze toch echt kleiner worden en ik meen dat je na de tweede week alleen nog kleine stolseltjes (zoals je ook wel met normale menstruatie verliest) mag verliezen. Als het echt groot was zou ik voor de zekerheid toch even je vk of ha bellen
ik had zelf ook nog grote stolsels gehad en kon geen kwaad. als het maar eruit gaat! meestel als je heb gelegen in bed en dan weer op staat kunnen de stolsels groter zijn!
Zo groot als dit heb ik ze nog niet verloren,ik denk zeker 5cm lang (gokje) en heel stevig en dik. (lekker onderwerp) pff wat word je toch snel onzeker met dit soort dingen..
Nee,en heb ook niet te veel gedaan vandaag. Ik weet niet precies wanneer ik het verloren ben,ik zag het net toen ik naar de wc ging.
Ben je niet onder nacontrole bij de verloskundige? Kun je die niet bellen voor de zekerheid? Ik heb enkel zo'n grote proppen gehad in de eerste week na de bevalling, daarna niet meer. 3 weken lijkt me ook wel erg lang...
Over drie weken ga ik terug voor controle,maar denk dat ik toch even ga bellen voor de zekerheid anders blijf ik met de onzekerheid zitten. Dus morgen maar even doen,of vandaag al..
Ik zou zeker gewoon vandaag even bellen naar je vk. Zij hebben mij echt op het hart gedrukt dat grote stolsels alleen de eerste week na je bevalling 'mogen', daarna kan het op wat anders wijzen. Dan heb je maar zekerheid!
Ik heb niet gebeld,heb het druk gehad en het valt nu wel mee maar morgen ga ik zeker bellen.liever een keer te veel bellen dan te laat. Zouden jullie de vk of de ha bellen?
Ik kan straks pas bellen want dan is het telefonisch spreekuur. Het stomme is dat ik sinds gisteravond helemaal niet meer bloed!geen druppel.. Terwijl ik tot gister steeds nog bloed verloor.. Snap echt geen hout meer van m'n lijf..
Heb net gebeld. Ik moet het in de gaten houden,dus als ik koorts krijg of ik meer stolsels verlies of koorts krijg moet ik weer bellen. Het lullige is dat ik ook verkouden ben dus daardoor me ook niet lekker voel..