Bloedverlies cd 15

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haileybaby, 14 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hallo dames,

    Ik zit nu in ronde 3. Eerste cyclus duurde lang eerste menstruatie op 17 september na stoppen prikpil. Tweede cyclus duurde minder lang maar lang genoeg haha menstruatie op 30 oktober. Officieel begonnen voor een 3e kindje. De laatste menstruatie begonnen op 30 november. Nu zit ik op cd 15 en heb weer opnieuw bloedverlies donkerrood roestbruin. Maakt me heel onzeker en weet niet zo goed wat ik ermee moet.
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.906
    15.346
    113
    Had ik vorige ronde toevallig ook. Geen idee wat het was, want het was nog ruim voor mijn ovulatie.

    Vast iets hormonaals?
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  3. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Niets om zich zorgen te maken. Eigenlijk enige wat er kan zijn is baarmoeder halskanker of vleesboom etc . Eerste met uitstrijkje te checken en tweede met echo.
    Maar je ben na de pil dus is normaal dat soort rare tussentijdse bloedverlies.


    Ik heb dat nooit gehad en nu na tweede miskraam (bevallinf met 15.4 eeken) wel altijd vage bloedingen continu van alle maten en kleuren
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  4. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Uitstrijkje pas geleden nog laten maken dat is het niet dat was allemaal in orde. Ik wacht het even af wat het gaat doen. Als het morgen weer weg is vind ik het prima.
    Zal wel een hormonen kwestie zijn. Maar dan is het wel vervelend en maakt me nog wel onzeker.
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  5. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik denk dat je lichaam hormonaal gezien nog niet helemaal op orde is. Na de prikpil kan dit wat langer duren.
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  6. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Daar ga ik nu ook maar van uit. Maar balen doe ik wel even.
     
  7. Ior

    Ior Niet meer actief

    haileybaby vindt dit leuk.
  8. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ja lijkt op een normale menstruatie morgen ochtend even bellen naar de huisarts heb wel steken en soort kraampjes in me onderbuik maar niks ernstigs weet het eigenlijk ook niet echt meer. Maar baal als een stekker.
     
    Ior vindt dit leuk.
  9. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    De huisarts kan hier niet zoveel aan veranderen. Die zal aanraden om het af te wachten. Als je verder onderzoek nodig hebt, moet je doorverwezen worden naar de gynaecoloog. Maar ook die zal zo snel na het stoppen met de prikpil nog geen actie ondernemen. Geef je lichaam even de tijd. Het kan soms wel tot een halfjaar duren voordat alles weer een beetje op orde is.
     
    haileybaby en Sado vinden dit leuk.
  10. Ior

    Ior Niet meer actief

    Oh wat balen zeg! Je bent al 8 maanden gestopt met de prikpil toch? Miss krijg je wel een doorverwijzing dan. Hoop dat het snel goed komt
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  11. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik ben al verder dan een half jaar. Maar kan op zijn minst naar mijn huisarts.
     
  12. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    O, ik dacht dat je nog maar drie maanden na het stoppen zat. De prikpil staat erom bekend dat hij heel lang na het stoppen de boel nog in de war kan schoppen. Soms duurt het een hele poos voordat je lichaam weer naar behoren werkt. Je zou om een doorverwijzing naar de gyn kunnen vragen, zodat ze misschien het een en ander eens kunnen nakijken. Bijvoorbeeld je hormoonwaarden op verschillende momenten in je cyclus controleren, een echo van je eierstokken. Misschien komt er iets uit, waar je wat mee kunt. Succes!
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  13. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik heb een afspraak voor donderdag staan bij de gyn. Iig om te kijken of alles er netjes en schoon uitziet. Dus gelukkig willen ze wel wat doen voor me. Verder wacht ik het af.
     

Deel Deze Pagina