Bloedverlies cyclus dag 19

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door littledreamer, 21 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

    littledreamer Fanatiek lid

    23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hallo allemaal,

    als lang niets gepost hier.. want na 3 gezonde kids was t wel genoeg.
    Laat ik beginnen ..
    3 nov ongesteld geworden.
    4 nov gevreeen maar voor het zingen de kerk uit en dit ook vorige week donderdag. Nu vanmorgen opeens wat rozige/bruinige afscheiding. Ik heb nooit een tussentijdse bloeding.. dus jullie begrijpen dat ik dit raar vind en vraagtekens krijg. Weet ook dat ik een hele kleine kans op zwangerschap nu heb. Mijn cyclus ligt meestal op 28 paar maanden terug 1x 26 dagen..
    herkend iemand dit. Ik weet dat ik moet afwachten .. maar moest t denk ook even kwijt..
    liefs littledreamer
     
  2. littledreamer

    littledreamer Fanatiek lid

    23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik weet ff niet hoe ik t bericht kan bewerken. Maar 4 nov. Moet 8 nov zijn
     
  3. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.456
    3.802
    113
    Hoewel er verhalen zijn dat sperma tot 7 dagen kan overleven in de baarmoeder zou ik er niet zomaar van uit gaan dat dit ook daadwerkelijk het geval is.
    Als ik het grof bereken zou het in principe kunnen.
    Met een cyclus van 28 dagen zou je vruchtbaar kunnen zijn zo rond midden/eind vorige week en als je gemeenschap hebt gehad vorige week donderdag (de 14e) zou het kunnen.
    Maar ondanks dat het allemaal zou kunnen zeg je ook dat je partner niet in je heeft ge-ejaculeert. Ik zou mezelf niet gek maken en er weinig achter zoeken op dit moment. Blijft je cyclus uit volgende week dan kun je altijd nog een testje wagen.
     
  4. littledreamer

    littledreamer Fanatiek lid

    23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik zat ook zo te denken ja! Wat je zegt ik moet geduld hebben, is nu best lastig!
     
  5. littledreamer

    littledreamer Fanatiek lid

    23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik begin nu meer bruin/rozig te verliezen dus ik zal mijn nod wel 6 dagen eerder hebben. Had afgelopen dagen al iedereen keer in de ochtend bruin bij afvegen.
     

Deel Deze Pagina